Ik heb nu dus MPD draaien om connectie te maken met inet op mijn FreeBSD 4.3 bak. Dat is allemaal leuk en aardig, maar na een x aantal bytes aan traffic zie ik de performance achteruit gaan. De ping loopt gestaag op, totdat mijn MPD zowat dood is en ik continu deze melding bij het pingen krijg:
ping: sendto: no buffer space available
Tja de foutmelding zegt al genoeg, maar een oplossing is nergens te vinden. En blijkbaar ben ik de enige op internet met dit probleem, want als ik zoek bij google. Dan zie ik nergens een site die dit probleem behandeld. Waar ik wel achter ben gekomen, dat dit probleem ook in de kernel zou kunnen zitten
. Als ik gewoon lokaal ping (dus niet via MPD) heb ik geen last van die "volle" buffer. Dus ik denk dat het mpd te maken heeft.
Ik heb mpd op verschillende manieren geinstalleerd: voor geïnstalleerde package via /stand/sysinstall en een keer geprobeerd via de ports collectie (gecompiled dus). Ook met de patch en zonder de patch. Maar ook dat mocht niet baten.
Weer een "HELP?!" dus :+:)
ping: sendto: no buffer space available
Tja de foutmelding zegt al genoeg, maar een oplossing is nergens te vinden. En blijkbaar ben ik de enige op internet met dit probleem, want als ik zoek bij google. Dan zie ik nergens een site die dit probleem behandeld. Waar ik wel achter ben gekomen, dat dit probleem ook in de kernel zou kunnen zitten
Ik heb mpd op verschillende manieren geinstalleerd: voor geïnstalleerde package via /stand/sysinstall en een keer geprobeerd via de ports collectie (gecompiled dus). Ook met de patch en zonder de patch. Maar ook dat mocht niet baten.
Weer een "HELP?!" dus :+:)
Anti Geluidsmuur Front Amstelveen telt 17.800 lantaarnpalen; hoeveel heeft jouw gemeente?