voor een pc, alle 16 dacht ik zo
God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.
Hmmmm.... Dan heb ik een probleem, ik heb 24 interrupts
(Abit vp6)
Eventjes nuanceren:
je Abit VP6 is een dual moederbord en heeft een Apic.. Een apic kan (in tegenstelling tot een PIC) 256 irq''s afhandelen..
en interrupts zijn geen irqs...
je Abit VP6 is een dual moederbord en heeft een Apic.. Een apic kan (in tegenstelling tot een PIC) 256 irq''s afhandelen..
en interrupts zijn geen irqs...
Yo dawg, I heard you like posts so I posted below your post so you can post again.
Ok
Maar ik denk dat xf86/x11 alles boven de 15 niet leuk vind, daar een pci videokaartje wel werkt?
Heb zelf een BP6, en ik kan gewoon X11 draaien hoor, geen probleem..
De bp6 is volgens mij gebaseerd op een BX chipset en werkt daarom dus werk perfect. Naja, ga zo nog is een install probere...
IRQ = Interupt ReQuest
Dat je die meer dan 16 hebt is onzin. Zeker in WindowsNT gezien... Die denkt ook bij aan andere computer dat de videokaart op IRQ40 zit.
Dat je die meer dan 16 hebt is onzin. Zeker in WindowsNT gezien... Die denkt ook bij aan andere computer dat de videokaart op IRQ40 zit.
[deze advertentieruimte is te koop]
Ik heb nu een abit vp6 en die zou als het goed is, tot 24 irq kunnen adressen.
>Die denkt ook bij aan andere computer dat
>de videokaart op IRQ40 zit.
Dat kan ook met een apic..
>de videokaart op IRQ40 zit.
Dat kan ook met een apic..
Yo dawg, I heard you like posts so I posted below your post so you can post again.
Pagina: 1