De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Misschien een mailserver???
Amantes amentes
--
Be inspired!
Mailserver? Kan best leuk zijn met een eigen dhs.org domeintje ofzo... virusscannertje erin... webmailfrontendje erbij... leuk om te doenOp donderdag 03 mei 2001 21:17 schreef whizzz het volgende:
wat voor nuttigs kan deze computer nog doen?
Lees de FAQwelke linux moet ik erop zetten
Edit: nu zie ik het ja
3mb ram... erg weinig...
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
Verwijderd
Verwijderd
Inderdaad, ik heb in het verleden wel eens een notebook met 4MB van linux voorzien, maar dat is echt tweaken en zeker niet aan te raden voor een beginner.Op donderdag 03 mei 2001 21:32 schreef TH1J5 het volgende:
3 mb ram is een serieus probleem als je linux wilt draaien. Bij 4 mb (en zelfs bijmoet je bij installen vaak al creatief zijn en je distro erg modden om iets normaal te kunnen doen.
Je kan zeker geen geheugen bijprikken in die 486??
maaruhm...moet ook nog een isa netwerkkaartje hebben nog goede ideeen daaromtrend?
enne.....als linux nix wordt, misschien uitwijken naar een anders OS ofzo? of toch maar windows 3.11 of 3.1 of dos 6.22 eropzetten ofzo? maarjah, liever niet DIE tijd weer
Quidquid id est, timeo puellas, et oscula dantes
Nee met 3mb ram wil niet echt lukken
met papier mache kun je alles maken!!
pvoutput. Waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan! Every solution has a new problem
Verwijderd
Waarschijnlijk gaat er 30 pins in, en in dat geval heb ik nog wel wat leggen.
Contact me maar even (zie profile).
Verwijderd
Ik weet in Leiden een zaakje waar je voor f 35 of f25 2dehands 3com 10Mbit nic kunt kopen, maar ja, je woont ''verr weg''Op donderdag 03 mei 2001 22:39 schreef whizzz het volgende:
maaruhm...moet ook nog een isa netwerkkaartje hebben nog goede ideeen daaromtrend?
(30pins ofzo?)
uit oude 486''s
en nog een 468 DX2 Processor 66 Mhz, heb je al wat meer ademruimte.
contact me maar,
MSN rules
Volgens mij is het inderdaad iets van 30 pins geheugen, maar ik heb er al 4MB bijgeprikt, de Pentium 90 van m''n broer moest wel ff huilen, maar m''n 486 lacht weer
Ik zal zo snel mogelijk contact met jullie opnemen, ik wil gewoon nog wat van die pc maken
Verwijderd
CenterICQ erop, OpenSSH erop, klaar
centerICQ --> wat moet ik daarmee? ik heb nu Licq op m''n linux-workstation, is centerICQ beter ofzoiets? enne...openSSH, dat is toch een soort telnet, maar dan veiliger
Verwijderd
Mmm, dan kun je dus zeker die 486 voor internet sharing gebruiken. Snel zat.Op vrijdag 04 mei 2001 21:58 schreef whizzz het volgende:
jah, cool idee, maar ik heb nog nooit 500 KB/s met m''n 56K modem gehaald
centerICQ --> wat moet ik daarmee? ik heb nu Licq op m''n linux-workstation, is centerICQ beter ofzoiets? enne...openSSH, dat is toch een soort telnet, maar dan veiliger
OpenSSH is telnet maar dan veiliger ja.
CenterICQ is een text-icq client. Erg handig op die op een server te hebben. (kun je remote inloggen en icq-en als je op school oid zit) maar als je geen kabel hebt is dat niet handig tenzij je 24 u/d tikken wilt betalen.
[deze advertentieruimte is te koop]