De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
De ext-iso is een iso met extra''s. Vaak niet direct nodig maar wel handig.
De int-iso is de installatie-cd-rom.
Die _moet_ je hebben.
Suc6
Saccie
De int-iso is de installatie-cd-rom.
Die _moet_ je hebben.
Suc6
Saccie
Verwijderd
inst is de installatie cd en ext zijn extra programma''s. je kunt voor linux gewoon een partitie maken met bijvoorbeeld fdisk. Tijdens de linux installatie wordt de partitie formateerd naar het ext2 bestandssysteem...
Dus als ik het goed heb dan het ik de installer nodig. En die x-tra proggies niet. (heb ik die nodig voor internetten en zo) Zit er dan ook de linux versie op de extra proggies cd. (Ik bedoel zit is de xtra een uitgebreidere linux versie(inc installer)?
Alvast bedankt.
Btw. ik ben een complete newbie op dit gebied, Sorry
Alvast bedankt.
Btw. ik ben een complete newbie op dit gebied, Sorry
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
[totale duidelijkheidmaak modus - aan]
Je wilt dus Mandrake 8.0 downen en vraagt je af of je ze alle 2 nodig hebt.
In theorie niet maar in de praktijk wel want op de 2e (ext).
Ze vormen samen de gehele distebutie. Als je ze gaat installeren dan wordt je gevraagt de 2e schijf in je bak te schuiven en als je die niet hebt dan doe je dat niet.
Alle echt leuke dingen staan op de 2e schijf dus als het even kan moet je gewoon de 2e downen.
[/totale duidelijkheidmaak modus - uit]
Je wilt dus Mandrake 8.0 downen en vraagt je af of je ze alle 2 nodig hebt.
In theorie niet maar in de praktijk wel want op de 2e (ext).
Ze vormen samen de gehele distebutie. Als je ze gaat installeren dan wordt je gevraagt de 2e schijf in je bak te schuiven en als je die niet hebt dan doe je dat niet.
Alle echt leuke dingen staan op de 2e schijf dus als het even kan moet je gewoon de 2e downen.
[/totale duidelijkheidmaak modus - uit]
http://www.akaxaka.tk/ - "Knowledge is power. Power corrupts. Study hard, be evil." - 4 Jaar GoT en nog steeds niet evil: er moet een verband zijn...
dan heb ik nog een vraagje aansluitend hierop..
Hoe fik ik zo een .iso ik heb hier 2 files van 680mb (Mandrake 8.0) op mn hd, ik heb 2 mnd mn fikker ofzo heb hem maar 4 cds gemaakt
Nee maar hoe brand ik zoiets, met wat voor software? want het wilt niet echt lukken, 3cds verkloot al
Tnx
Hoe fik ik zo een .iso ik heb hier 2 files van 680mb (Mandrake 8.0) op mn hd, ik heb 2 mnd mn fikker ofzo heb hem maar 4 cds gemaakt
Nee maar hoe brand ik zoiets, met wat voor software? want het wilt niet echt lukken, 3cds verkloot al
Tnx
Verwijderd
Vrijwel overal waar je ze kan downloaden stana ook links met howto''s over hoe je dat moet branden precies voor mensen als jullie. Handig eh!
[aanvul modus - aan]
Vaak moet je die bestanden eerst ff een andere extensie geven, voor Nero iets van .nrg en voor Easy cd creator .iso Daarna worden ze herkent als image en kan je ze via het juiste menuutje als image ook impoteren in je brand proggie.
[aanvulmodus - uit]
Vaak moet je die bestanden eerst ff een andere extensie geven, voor Nero iets van .nrg en voor Easy cd creator .iso Daarna worden ze herkent als image en kan je ze via het juiste menuutje als image ook impoteren in je brand proggie.
[aanvulmodus - uit]
Pagina: 1