Ik wil Debian (Potato r0) installeren op mijn computer. Maar ik heb een SCSI CD-rom drive en een Adaptec 2904 CD SCSI kaart. Deze kaart word niet door mijn BIOS ondersteund dus ik heb 2 floppies gemaakt om de debian-installatie te starten. Tijdens de installatie kan ik mijn CD-rom drive nog altijd niet gebruiken. Ik kan tijdens de installatie wel de kernel-module voor mijn SCSI kaart laden (aic7xxx, via de driverdisks die ik op mijn Windows-schijf heb gezet) maar hoe benader ik dan mijn CD-rom drive? Ik kan hem onmogelijk mounten, ook niet vanuit de "installatie shell (kan je via het installatie-menu heen)". Ik moet de kernel op de een of andere manier duidelijk maken dat hij na het laden van de aic7xxx module mijn SCSI-drive gaat zoeken maar hoe doe ik dat?
Nu kan ik Debian alleen installeren door alle CD''s eerst op mijn Windows-schijf te zetten, maar dit moet toch direct via de CD''s kunnen lijkt me (bij elke andere distributie kan dat immers ook).
Nu kan ik Debian alleen installeren door alle CD''s eerst op mijn Windows-schijf te zetten, maar dit moet toch direct via de CD''s kunnen lijkt me (bij elke andere distributie kan dat immers ook).