Toon posts:

[BC3] Help me een linux distro kiezen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil een oud bakkie neerpoten om linux op te zetten en 24/7 een ftp-tje voor persoonlijk gebruik te beginnen. Heb verder niet heel veel ervaring met linux though. Mijn vraag aan jullie: Wat is de gemakkelijkst te gebruiken distro waar ik dit ff snel mee kan fixen?

Verwijderd

Topicstarter
Heb al wel is wat geprobeerd trouwens. Scheen erg makkelijk te zijn allemaal, maar valt altijd tegen....

Verwijderd

:'(
RTFF

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet het. Maar ik ben altijd te lui geweest voor dit soort dingen. Ik wil het gewoon binnen een half uurtje klaar hebben, snappie?

Verwijderd

Je bent niet te lui, je bent gewoon te d0m.

Als je lui was geweest had je de FAQ aan geclick en 2 seconden gescrolled.

Verwijderd

Topicstarter
Ach.... je hebt gelijk. Eerlijk is eerlijk.

• balk
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 23:20
Op woensdag 02 mei 2001 01:25 schreef MuabDhib het volgende:
Ik weet het. Maar ik ben altijd te lui geweest voor dit soort dingen. Ik wil het gewoon binnen een half uurtje klaar hebben, snappie?
|:(
windows 98
|:(
Of loop naar de winkel en koop een prefabsysteem met service contract en onsite hulp.

Verwijderd

Dus wat gaat MuabDhib nu doen? Juist in de FAQ kijken!

En weer verlaat een tevreden klant het pand, de winkel kan op slot *D

Verwijderd

Topicstarter
Naar de winkel :? Is dicht schat ik zo. :)

Verwijderd

ik heb nog een aantal coole links voor je:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Wat is MuabDhib????? Bedoel je soms Muad''Dib, uit de Duin serie? Spel het dan goed!
:)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Voortaan ga ik een uurtje later naar bed, dan had ik deze ook dicht kunnen doen! *D

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Pagina: 1