Weet iemand waar precompiled binaries voor AIX 4.3.3 van OpenSSH zijn te vinden. Dit ivm met afwezigheid van C compilers op een aantal systemen.
Als je 1 systeem hebt met een compiler kan je het daar toch ook op compileren en vervolgens naar de andere systemen kopieren?
ja, nou, dat had ik zelf ook al bedacht, maar bij het compilen maakt hij de hele meuk aan, ook sleutels en zet hij van alles in /etc ed. en ik weet dat er ook pre compiled binaries zijn (iig van de comerciële ssh) en daar ik een zeer luie beheerder ben en er veel systemen zijn ben ik voor smitty install. En dat werkt dus niet
Je moet de compile natuurlijk wel "stoppen"
voooor de make install
Die kan als het goed is wel op alle systemen? Of is er ook geen make op?.
Magoed, verder weet ik het ook niet, misschien dat je in een of andere contrib dir van www.openssh.org wat kan vinden?
voooor de make install
Die kan als het goed is wel op alle systemen? Of is er ook geen make op?.
Magoed, verder weet ik het ook niet, misschien dat je in een of andere contrib dir van www.openssh.org wat kan vinden?
als je met de configure --prefix=/tmp/openssh had gedaan had je ze allemaal in een dir kunnen krijgen de benodigde bestanden en dan ff tarren enz. dan ben je van het probleem verlost .. maar dit werkt ook
pvoutput. Waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan! Every solution has a new problem
Dat kan allemaal wel, maar smitty install is wel zo lekker. Kan je op productie servers ook meteen testen of de installatie wel gaat lukken en of je alle prereq's hebt. En dat zijn er nogal wat.
Pagina: 1