[BC3] enlightment

Pagina: 1
Acties:
  • 105 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Zym0tiC
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-08 12:09
ik heb nu enlightment met gnome 1.4 maar normaal kun je met de linker muisknop ingedrukt een rechthoek trekken om icoontjes te selecteren maar onder enlightment lukt me dat niet

There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!

• zeikstraal
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-05 08:34
kun je wel instellen. Op de middelste muisknop drukken en dan ff bij settings kijken.

Quidquid id est, timeo puellas, et oscula dantes

Verwijderd

Het leuke is namelijk dat enlightenment niet onder GNOME werkt, maar een afzonderlijk pakket is. Dus wat je daar ziet is hoogstwaarschijnlijk een skin of een theme of een zwakke rip-off van enlightenment.

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 10:34

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

Op woensdag 02 mei 2001 17:09 schreef KuRMiE het volgende:
Het leuke is namelijk dat enlightenment niet onder GNOME werkt, maar een afzonderlijk pakket is. Dus wat je daar ziet is hoogstwaarschijnlijk een skin of een theme of een zwakke rip-off van enlightenment.
*zuch*
enlightenment is een window manager GNOME is een desktop environment.
GNOME heeft zelf geen window manager (alhoewel.. sawfish word vaak gebruikt en zelfs default meegeleverd geloof ik)
GNOME kan met meerdere windowmanagers samenwerken. o.a. met enlightenment.

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

• zeikstraal
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-05 08:34
idd. Bij mij levert dit wel "dubbele dingen" op, zoals de instelling voor de achtergrond.

Quidquid id est, timeo puellas, et oscula dantes

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Probeer eens alt of ctrl in te houden en dan op een van je muisknoppen te drukken.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Op woensdag 02 mei 2001 17:36 schreef Aaargh! het volgende:

[..]

*zuch*
enlightenment is een window manager GNOME is een desktop environment.
GNOME heeft zelf geen window manager (alhoewel.. sawfish word vaak gebruikt en zelfs default meegeleverd geloof ik)
GNOME kan met meerdere windowmanagers samenwerken. o.a. met enlightenment.
Het is dus maar wat je samenwerken noemt ;) enlightenment heeft geen van de libraries nodig die GNOME gebruikt. Dus GNOME zit er alleen doorheen te bitchen.

Sawfish wordt inderdaad default meegeleverd en is zeker een aanrader als je veel van GNOME gebruik maakt. Sorry dat ik voor verwarring heb gezorgd.

Daarbij wilde ik ook nog even melden dat sawfish ook enlightenment skins kent, die je wel een enlightenment look geven, iets waar het bij de meesten dan wel niet allen omdraait.

• Sjonny
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:05

Sjonny

Fratser

niet echt, want enlightenment heeft veel coolere features, zoals ctrl-alt-home om je windowtjes leuk neer te mikken op je desktop :)
Maar nu ik mdk8 heb ben ik die control panel van enlightenment kwijt, zit niet meer in het menuutje van enlightenment :(
waarom is dat? iemand een idee?

The problem is in the part of your brain that handles intelligence.

• mtbrainz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:41
Op donderdag 03 mei 2001 15:11 schreef Sjonny het volgende:

niet echt, want enlightenment heeft veel coolere features, zoals ctrl-alt-home om je windowtjes leuk neer te mikken op je desktop :)

Maar nu ik mdk8 heb ben ik die control panel van enlightenment kwijt, zit niet meer in het menuutje van enlightenment :(

waarom is dat? iemand een idee?
Met dat control panel zal je wel e-conf bedoelen.
Dit progseltje wordt niet standaard bij de enlightenment-package geinstalleerd, en moet je dus apart installeren.
Pagina: 1