[BC3] Unreal Tournament voor Linux

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Door DGTL_Magician - dinsdag 01 mei 2001 13:53

Hoe krijgt iedereen Unreal Tournament aan de praat? Ik heb een Riva TNT2, maar krijg geen OpenGL aan de praat, ik krijg een foutmelding over script 48: C++:5 Owner wrong ofzoiets.
Heel lastig, ik wil UT!!!!!

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

hmm vreemd.

ik neem aan dat je de Nvidia drivers hebt geinstalleerd?
doen andere openGL apps het wel?

welke xfree server draai je?

• BC3 Victim
De rest doet het wel, Quake 3, tuxracer enz. Maar ik heb de full version van UT, en de install van Loki, 426-GOTY. Ik gebruik XFree86 4.0 met kernel 2.4.0

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
de server is nvidia van de drivers van NVidia

Verwijderd

gebruik anders de 436 install versie. net geprobeerd, en werkt bij mij. ik heb xfree 4.0.2, NVIDIA 0.97nogwat, en ook een TNT2

• BC3 Victim
Waar haal ik die vandaan? Directe link aub

Verwijderd

zoeken met ''ut install run 436''

• BC3 Victim
Dank u!

Verwijderd

bij de weg, ik dacht, laat ik ook weer eens UT installeren. maar nu resulteert het starten van UT (installatie is OK) in een xfree server crash...

BAD! iemans een idee (geen errors in logfiles..)

• BC3 Victim
Altijd lastig ;-)

Verwijderd

maar doet ie het nou bij jou?

• BC3 Victim
Weet nog niet, ik moet eerst naar huis, ik zit nu op m''n werk

Verwijderd

Op dinsdag 01 mei 2001 15:05 schreef behindthesofa het volgende:
bij de weg, ik dacht, laat ik ook weer eens UT installeren. maar nu resulteert het starten van UT (installatie is OK) in een xfree server crash...

BAD! iemans een idee (geen errors in logfiles..)
Moet je alle conflictende files wegkieperen eerst...staat in de readme geloof ik

Verwijderd

Op dinsdag 01 mei 2001 17:36 schreef fkooman het volgende:

[..]

Moet je alle conflictende files wegkieperen eerst...staat in de readme geloof ik
juist ja. ik ben ook een ongelooflijke sukkel. maar leve nv_check.sh, want hij doet UT weer. haha wat een leuk woordgrapje he. maarre, ik kan alleen tussen 640x480 en 1152x864 (mijn standaard res) kiezen. eigenlijk wil ik 800x600 of 1024x768 draaien. suggesties?

• BC3 Victim
Ja, die even toevoegen aan je XF86Config bestandje

Verwijderd

ja daar zitten ze natuurlijk al in he...

• BC3 Victim
Dan moet de NVidia module ze automatisch overnemen, heb je Option "Accel" al in je screen section staan?

Verwijderd

ahem <diepe zucht en schaamte> OK OK ze stonder er dus NIET in. silly me...

Effe lekker spelen dus.

Maarre, nogmaals, doet ie ut (wwer dat woordgrapje, ik ben niet meer te stoppen) nu bij jou?

• BC3 Victim
Weet ik nog niet, vergeten om mee te nemen naar huis :-(
Maar ik ben hoopvol, heb je nog meer tips?

Verwijderd

DONT INSTAGIB AND DRIVE! :)

• BC3 Victim
WTF? Care to explain? Jij ICQ trouwens?

Verwijderd

ja ik ICQ. zal m ff installeren, want ik gebruik m nooit. momentje

• RG
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-11-2025

RG

Lambda

Geen GOTY installers nemen, die bakken er werkelijk niets van. Naam liever de gewone 4.36 installer:

http://www.3ddownloads.com/?download_id=105724&server=texas&check_id=90380

Daarmee ging het bij mij in een keer goed. Met die GOTY snapte die niet eens dat ie eerst een CD-Rom moest mounten voordat je hem kunt lezen :(

[deze advertentieruimte is te koop]

• BC3 Victim
Wauw, ik test het even

• Zwerver
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
GOTY = Game Of The Year -> oftewel hoor bij de GOTY uitgave van Unreal.... En dus heb je alleen DAN en alleen DAN de install van GOTY nodig... die overigens ook een probleem geeft onder SuSE7.1 -> maar de installer zet zichzelf in /tmp/.tuxut/ neer....

Orkaan **die alweer 2dagen achterelkaar loopt te utten**

Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer

• BC3 Victim
436 werkt als trein, heb alleen nog wat kleine performance probleempjes

• Zwerver
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
grrrrrr even omhoog brengen maar... vroeger lukte het me om ut te installen met suse 71 maar nu met gentoo blijft die malen over het mounten van de cdrom... dan doe ik dat dan umount die hem zelf weer en doet het uiteindelijk niet... de installer dan... en mijn oude trucje met zoeken in .tuxut lukt ook niet meer :(

Iemand een id?

Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer

• GeeMoney
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:00
zodra ik de 436 install probeer te draaien, kan hij de cd dus niet vinden.

Debian Sid 3,0
Xfree86 4.2

weet iemand dit op te lossen?

(eerste keer dat ik hem onder Debian wil installeren onder Mandrake heeft het altijd gewerkt)

Verwijderd

ik heb ook Debian en probeerde dus met ut-install-428.run te installen.

Lukte maar ik kan ut niet opstarten.
er staat nl dit:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
sas@cp23127-a:~$ ut
Creating preferences directory...
Creating directory /home/sas/.loki/ut/
Creating directory /home/sas/.loki/ut/System
Unreal engine initialized
Bound to SDLDrv.so
Joystick [0] : Unknown Joystick
SDLClient initialized.
Bound to Render.so
Lighting subsystem initialized
Rendering initialized
LoadMap: Entry
Failed to load 'Entry': Can't find file 'Entry'
Failed to load 'Level None.MyLevel': Can't find file 'Entry'
appError called:
Failed to enter Entry: Can't find file 'Entry'
Executing UObject::StaticShutdownAfterError
Executing USDLClient::ShutdownAfterError
Signal: SIGIOT [iot trap]
Aborting.
Exiting.
Name subsystem shut down

kkomt iemand wijsuit?

• GeeMoney
Op zaterdag 29 juni 2002 04:01 schreef SaSReCoiL het volgende:
ik heb ook Debian en probeerde dus met ut-install-428.run te installen.

Lukte maar ik kan ut niet opstarten.
er staat nl dit:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
sas@cp23127-a:~$ ut
Creating preferences directory...
Creating directory /home/sas/.loki/ut/
Creating directory /home/sas/.loki/ut/System
Unreal engine initialized
Bound to SDLDrv.so
Joystick [0] : Unknown Joystick
SDLClient initialized.
Bound to Render.so
Lighting subsystem initialized
Rendering initialized
LoadMap: Entry
Failed to load 'Entry': Can't find file 'Entry'
Failed to load 'Level None.MyLevel': Can't find file 'Entry'
appError called:
Failed to enter Entry: Can't find file 'Entry'
Executing UObject::StaticShutdownAfterError
Executing USDLClient::ShutdownAfterError
Signal: SIGIOT [iot trap]
Aborting.
Exiting.
Name subsystem shut down

kkomt iemand wijsuit?
je mist de map Entry ?

btw kan je mij vertellen waar jij de UT cd in gemount heb?? ij mij kan ie de cd dus niet vinden :(

Verwijderd

wat ik mis entry?
ik doe een install en er is niets mis.

aleen op het einde die uh editor.

• GeeMoney
Op zaterdag 29 juni 2002 10:55 schreef SaSReCoiL het volgende:
wat ik mis entry?
ik doe een install en er is niets mis.

aleen op het einde die uh editor.
je error zou ik ook niet weten, maar ik krijg hem geeneens geinstalleerd hij blifjt vragen tijdens de install de UT cd-rom erin te doen en te mounten.
Ik cd erin, mount hem op steeds verschillende plaatsen en op geen 1 plek wil ie de cd pakken :(
Pagina: 1