De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Hallo , om de een of andere reden lukt het me niet om te connecten met ftp.kernel.org. Ik hen namelijk een andere versie van modutils nodig om de 2.4.4 kernel te compileren.
Weet iemand nog een andere locatie waar hij vandaan te halen is. (freshmeat verwijst ook naar kernel.org)
Weet iemand nog een andere locatie waar hij vandaan te halen is. (freshmeat verwijst ook naar kernel.org)
ftp://ftp.suse.com/pub/suse/i386/7.1/suse/a1/
Daar staat een modutils (staat alleen geen versie in de naam)
Maar het is 2.4.2 dus dat is goed 
Trouwens als je een recente versie hebt van suse staat ie waarschijnlijk ook op je cd. Ken suse niet, 1 keer geinstalleerd gehad.
Daar staat een modutils (staat alleen geen versie in de naam)
Trouwens als je een recente versie hebt van suse staat ie waarschijnlijk ook op je cd. Ken suse niet, 1 keer geinstalleerd gehad.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Ja dank je. Wat een onoverzichtelijke site (voor een newbie). Nu kan ik eindelijk die nieuwe kernel eens gaan bakken...............
Verwijderd
Dat kon toch al hoorOp maandag 30 april 2001 00:48 schreef Purplehouse het volgende:
Ja dank je. Wat een onoverzichtelijke site (voor een newbie). Nu kan ik eindelijk die nieuwe kernel eens gaan bakken...............
Verwijderd
mmm, dat je de handleiding goed leest maakt je al niet meer echt een newbieOp maandag 30 april 2001 01:14 schreef Purplehouse het volgende:
Ik ben een Newbie. En een Newbie volgt de handleiding en denkt daarna pas na............
Pagina: 1