Toon posts:

[BC3] Mandrake 8.0 Tucows download

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
DAP heeft daar vaker problemen mee. Probeer een andere Download Accelerator.

Massdownloader, Getright, Go!zilla e.d.

Verwijderd

Gisterenavond download van ISO mandrake 8.0 i386 aangezet Zou 645Mb zijn.
Downloaden met DAP voltooid begint het wegschrijven en hij houd niet meer op. File op een gegeven moment over de 900Mb, maar afgebroken toen.

Vanmorgen nog een keer hetzelfde. DAP eraf en DAP erop. Weer weggeweest en net terug. Staat er een file van 1.4Gb :7

Wel een ISO maar hoe krijg ik dit op 1 CD en hoe komt het dat dat ding volledig wordt opgeblazen.

Iemand ? Bij voorbaat dank

Verwijderd

m.a.w. gewoon weer opnieuw beginnen :(

Nouja, kan jij ook niks aan doen, maar wordt dan de 4e keer.

Ik moet namelijk een programma hebben dat zijn temp file op een tweede harde schijf neerzet, omdat ik anders niets op kan slaan dat zo groot is. Met DAP ging dit in ieder geval en tot nu toe geen problemen mee gehad.

/off-topic
Je kan trouwens beter alleen zijn dan schizofreen ;)
/off-topic

Verwijderd

iso branden en downen staat uitgelegd in de README file in dezelfde FTP directory.

kwestie van eerst Lezen en dan Doen dus. :P

Verwijderd

Als je een file denkt binnen te halen van 645Mb en dat blijkt aan het einde 1,4Gb te zijn dan wordt dat toch moeilijk branden. Zoniet mag je mij uitleggen hoe dit werkt en waarom die file zo opgeblazen wordt.

Tevens ook nog hier gekeken ftp://ftp.nl.uu.net/pub/linux/mandrake/8.0/i586/ Maar kon daar geen antwoord op mijn vraag vinden.

Download toch liever de ISO. Brand makkelijker. Bij andere distributies gaf dit tot nu toe nooit problemen.

Ben nu aan het pogen met GetRight die trouwens niet vanzelf met segmented download begon. Nu slechts 33,6K Doet me ergens aan denken ;) Misschien dat het probleem hem zat in het segmented downloaden en dat die drie delen niet fatsoenlijk werden samengevoegd door DAP
Kan wel meerdere downloads openen, maar probeer het eerst een zo

Verwijderd

succes :)

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:40
Waarschijnlijk heeft DAP hem 4x gedownload :)

Gewoon van ftp.nl.uu.net halen, supersnel, heb je geen DAP nodig.

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

• Vrieskist
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-04 09:28
ik heb em al binnen en gebrand :)
nu moet mijn nieuwe computer nog ff klaar zijn en gaan met die banaan :)

Verwijderd

Heb hem ondertussen ook binnen en gebrand. Was wel gelukt met Getright.
Pagina: 1