Toon posts:

[BC3] Counter Strike web admin

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heeft er iemand een programma dat je moet installen op je hlcs server (linux Slackware) en dat je dan vanaf je windows bak via internet explower kunt restarten enzo map kiezen net als met UT is?
Ik heb ooit us gelezen ergens maar ik weet niet meer waar ik heb gezocht en gezocht maar kon niks vinden help?/

• Zwerver
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Heb jij dan een ut dedicated server draaiend?

Wil ik ook! Does progje! En niet de ucc versie... die neemt veels te veel mb''s in
Orkaan

Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik heb die ook draaien. Ben zelf geen ut speler alleen mijn server draait het wat het is voor op lan party''s het is idiaal dat je het via je browser kunt restarten enzo... Bij mij zit dat er standaart bij toen ik de readme las kwam ik er achter dat wil ik bij cs ook? iemand een link?

Verwijderd

Ik weet dat er zo''n module is voor webmin. Hmm moet je maar us kijken op www.webmin.com bij third party modules kan je de module voor cs downloaden

Verwijderd

Is die dedicated game server ergens te downloaden????

Verwijderd

Topicstarter
Welke UT of CS?
En ja bedankt heb het gevonden ff compillen.. http://www.xoverzero.com/hap/webmin.cfm

Verwijderd

De server voor CS

Verwijderd

Topicstarter
ja.. Ik draai umh onder slackware kunt hem gewoon downloaden @ www.counter-strike.net dan download en dan linux moet je 1.1 full pakken en moet je even zoeken naar hl.
Pagina: 1