De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Hmmz... dank voor je tip, maar er is al een hele HOWTO voor, die vast binnenkort wordt bijgewerkt. Het lijkt me geen goed idee om op eigen houtje een stukje daarover te maken. Bovendien, als je een kernel gaat compilen, moet je toch al redelijk wat zelf kunnen, dan moet een beetje lezen en figelieren niet te moeilijk zijnOp zondag 29 april 2001 02:48 schreef NiPeng het volgende:
Idee voor de faq Jotti ?
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
Lijkt het goed te doen en ik heb het probleem met mijn major or minor number opgelost terwijl ik toch ermee zoet was..
p.s. nipeng: als je ook die melding krijgt dat het forum niet bereikbaar is wegens database problemen zet dan // achter het url.. je omzeilt dan alle caches en komt er wel in
Moet effe maar testen op mijn test hd
[AMD XP 2400@2.0GhZ | Asus A7V8X-X | 512 DDR-RAM | Sapphire Ati Radeon 9800 Pro 128 MB | 80GB Maxtor 5400] && [AMD DURON 800@800 | MSI KT266A Pro2 | 256 DDR-RAM | GeForce2 MX/MX400 64MB | 20GB Maxtor 5400]