De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Galloi, 2e vraagje voor vandaag...
Ik heb op mijn huisnetwerkje 2 linuxbakken zitten. 1 server **file server, web** en 1 gewone desktop. Is er een manier om via samba nu die tweede **de desktop** pc ook te sharen, zodat ik hem onder windoos dus kan zien **laptop <-> windoos**? Want ik heb een poging gedaan maar blijf alleen maar de server zien |:? Iemand een id?
Orkaan ** die nu naar bed gaat
**
Ik heb op mijn huisnetwerkje 2 linuxbakken zitten. 1 server **file server, web** en 1 gewone desktop. Is er een manier om via samba nu die tweede **de desktop** pc ook te sharen, zodat ik hem onder windoos dus kan zien **laptop <-> windoos**? Want ik heb een poging gedaan maar blijf alleen maar de server zien |:? Iemand een id?
Orkaan ** die nu naar bed gaat
Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer
Tja, uh wat voor meerdere info kan ik geven.... ik gebruik van een door swat geconfigde smb.conf. PC''s **server en desktop** kunnen wel met mount.smbfs aan elkaar gemount worden... Alleen mijn laptopje ** met enabledplaintextpassword in het register ** wil niet meewerken... Meer info is er niet over te geven... oja, het is samba 1.7
Orkaan
Orkaan
Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer