[BC3] Fasttrack en SuSE

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Snotverdikkie, heb ik eindelijk mijn hd''s netjes geformateerd kom ik er tijdens de installatie achter dat SuSE helemaal niet compatible is met mijn promise fasttrack 100.
Na veel gezocht te hebben ben ik erachter gekomen dat redhat 7 eigenlijk de enige distro is die wel ondersteuning biedt. Klopt ditnog steeds? (ja ik heb de andere postings gelezen)

Voor redhat is er dus wel een ''driver''die je tijdens het installatie proces moet laden en waarna je de hd-tjes netjes ziet. Is die driver om te bouwen voor gebruik bij de SuSE distro, zo ja Hoe dan?????

(Ik zal nog eens een keer een linux distro kopen, nu zit ik nog met een evaluatie versie van redhat :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Zie:
[topic=163838]

Zo werkt ''t met elke distributie. btw, een evaluatie versie van redhat, dat bestaat toch helemaal niet?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nou ja evaluatie, ik bedoel een enkel cd-tje zonder uitgebreide rommel erom heen.

Het is me gelukt om RH 7.0 te instaleren. het probleem is inderdaad dat mijn 2 HD''s op die raid controller zitten en dat wordt dus niet door suse ondersteund. En die heb ik een tijdje terug nu net gekocht, 6 cd-tjes en die wil ik dus wel gebruiken ook :)

Weet iemand of het wel werkt wanneer ik een klein hd-tje inbouw op ide-1 en daarvan boot en vervolgens een module inlaad (ik heb een module ft.o) en de rest vanaf die snellere hd''s????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BC3 Victim
Zie de link naar dat topic wat ik in m''n vorige post zette. Daar staat in hoe je zonder extra hd''tje suse kan installeren met je fasttrack controller.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Oh ja nu zie ik het, ik ga het direkt proberen......:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ìk kan je wel zoenen......

Grappig trouwens. i|n de tussentijd had ik dus RH geinstalleerd en met die fasttrack module werden de schijven als scsi schijven gezien (sda en sdb) terwijl nu de schijfjes gewone ide schijven zijn. Enkel de ''letters''zijn een beetje raar....hde en hdg. Komt dat omdat de a-d gereserveerd zijn voor de normale ide1 en 2 op het moederbord?

In ieder geval ...Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BC3 Victim
Enkel de ''letters''zijn een beetje raar....hde en hdg. Komt dat omdat de a-d gereserveerd zijn voor de normale ide1 en 2 op het moederbord?
Ja

Pagina: 1