[BC3] Surround sound met SB Live! Value

Pagina: 1
Acties:

• Zwerver
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Hmmm das dus wel minder... maar ja... als die het verschil tussen links en rechts maar goed aangeeft ;)

Orkaan

Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer

• Zwerver
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Hallo,

weet iemand van jullie hoe ik de surround sound aan kan krijgen met mijn SB live value? Ik gebruik SuSE 7.1 en heb het al geprobeerd met alsamixer maar ook al zet ik 3d sound aan en de rear speakers vol open hij doet niks. :( Onder UT doet ook de subwoofer niks... Iemand een id??

Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Er is geen surround sound in linux voor je sblive. Je kan hoogstens het front kanaal mirroren op je rear kanaal. En je moet in je mixer niet alle schuifjes helemaal omhoog doen, want er is een schuifje die voor de verhouding van voor een achterzorgt, die moet dus in ''t midden staan.(hmm... ''t klinkt een beetje vreemd misschien, maar zo moet ''t wel)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen