startx en xconfig bijvoorbeeld
xconfig dus eerst om beeldscherminstellingen goed te zetten.
xconfig dus eerst om beeldscherminstellingen goed te zetten.
Verwijderd
Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer
Verwijderd
Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Bedankt jongens. Ik had ondertussen uitgevonden dat ik de vga in yast moest instellen MAAROp maandag 30 april 2001 22:17 schreef trifling het volgende:
sax2 of via yast2
als je dan toch suse gebruikt
Verwijderd
Verwijderd
Hahah, vergeleken met windows is dit toch wel een stukje moeilijker goed te krijgen. Zeker het installeren van onderdelen. Maar alles heeft z''n voor- en nadelen. Zo heb ik voor 99 piek wel een OS, office pakket, firewall, etc. Nou ja, alles wat je nodig hebt zal ik maar zeggen. En ondanks dat ik zo zit te tobben, sinds ik nog steeds windows in- en uitadem ga ik door. Is en blijft een leuke hobby.Linux is en blijft K, maar ik blijf het proberen, ze zeggen...
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq