[BC3] Mandrake8

Pagina: 1
Acties:

• Blauw
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-08 19:24

Blauw

De Schreeuw

Topicstarter
Ik heb beide ISO''s gedownload en gebrand en ik draai WinME. Nu zit ik eigenlijk met het volgende probleem:
1) Ik heb een partitie vrijgemaakt, die is nu bijna 2 gig groot, niet primair. Is dat goed om linix op te proppen?

2) Hoe kan ik de cd het beste starten? (Win, Bootflop, bootcd?)

Owja, ik wil als het even kan Mijn WinME houden, dat kan toch?

• Blauw

Blauw

De Schreeuw

Topicstarter
Mwaa, ik hou nie zo van Q3 eigenlijk.....:)

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Helaas kan ik je niet helpen maar kun je ook nog even posten of het gelukt is? Heb namelijk net zelf geinstald en het resultaat is niet helemaal wat ik verwachte(understatement) kijk maar naar mijn topic:?.

Bootcd lijkt me het makkelijkst. Als je een vrije partitie hebt van minimaal 1,3Gb en een vrije partitie van ongeveer 128mb voor de swap-file dan kun je je winme houden. Anders weet ik het niet, ik begin ook maar net.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:56

Yucko

One clown to rule them all !

ISO downloaden, wegfikken en dan de cdrom in je eerste cdrom-drive leggen. Boot from CD aanzetten in bios en U''r readdy 2 go!

Mandrake geeft je tijdens de installatie de keuze om met een soort van partition manager partities aan te maken (en te verwijderen)

Gewoon dan in die 2gb een swap + een ext2 partitie aanmaken en daarop installeren. Mocht het niet passen, kun je altijd besluiten sommige packages niet te installeren.

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  MacBook Air M4 13" 16GB/512GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

• Blauw

Blauw

De Schreeuw

Topicstarter
Hm.....ideetje. ik ga het gewoon proberen...oja, ik heb een Geforce Kaart, ik zag dat ie wel ondersteund werd. Hoe install ik die drijvers daarvoor? En moet dat tijdens instalatie?

• Yucko
  • Laatst online: 19:56

Yucko

One clown to rule them all !

Mijn Geforce2 GTS werd meteen gevonden en de drivers werden dan ook automatisch geinstalleerd. Let Op! Ik heb begrepen dat als je Quake3 wil spelen, dat je dan nog aparte drivers moet downloaden en installeren, maar helemaal zeker weten doe ik het niet.

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  MacBook Air M4 13" 16GB/512GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

• jms
  • Laatst online: 24-11-2025

jms

De drivers die hij voor je geforce installeert zijn alleen 2d drivers ofzo en om ook opengl spellen te kunnen spelen met je de drivers van nvidia installeren.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Uhm vraagje waar heb je de iso gedownd van linux zoek er trouwens ook wel naar, manny thanx and mail me Mokje55@hotmail.com :r

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Pagina: 1