[BC3] usb ondersteuning onder dos

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
is het mogelijk om onder dos er voor te zorgen dat de usb poort werkt ?
ik heb namelijk een hardeschijf die werkt op usb en op school hebben we nt4 en daar werkt usb niet van heeft iemand een oplossing ?
alvast bedankt

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Bananenplant
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:11

Bananenplant

Blocking YOUR ads since 2005

vast niet... wat heeft dos met nt4 te maken btw?

VVD. Maakt crises erger 🏚️ .
Zucmantaks, nu 💰 !
De mythe van de zelfredzame burger 🦄 .

• BC3 Victim
dos heeft niks met nt4 te maken alleen onder nt4 is geen usb ondersteuning nu hoopte ik dat het wel mogelijk was om onder dos usb ondersteuning te krijgen ( bootdisk + usb ondersteuning b.v.)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Linux op bootflop?

• FoolZero
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-07 07:52

FoolZero

Freedom of speech...

(jarig!)
De kans dat je USB onder WindowsNT aan de praat krijgt (met thirdparty software) lijkt me aanzienelijk groter dan de kans dat je USB onder DOS aan het werk zal zien.

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

• BC3 Victim
ondersteund linux usb ? zoja is het dan ook nog moeilijk om aan drivers te komen voor mijn usb2ide interface controller ?

• Tony Vroon
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-06-2020

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

Nieuwe kleine linuxversie pakken en een mooie kleine kernel ervoor compileren :). En dan op de flop wat je nodig hebt :).
Moet gaan hoor. Om drivers in NT4 te installeren geef ik je weinig kans, dat zal wel dichtgetimmerd zitten.

"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b

• BC3 Victim
is het compilen van kernel in linux nog moeilijk ? ik heb namelijk geen verstand van linux

Verwijderd

mocht je adminrechten hebben op nt4, dan zijn er wel degelijk usb drivers, alleen niet van ms zelf. zoek ff op google naar de drivers.
Pagina: 1