[BC3] INN Check

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik zou dit even willen checken met jullie:
Ik ben wat aan het knoeien met INN. INN draait nu.
Ik krijg echter geen newsfeed binnen via de newsserver van mijn isp (gewoon dialup accountje, newsserver in incoming.conf gezet). Voordat dat gaat lukken zal er wel het een en ander aan hun kant gewijzigd moeten worden.. Dus daar hoef ik niet op te rekenen. ;)Volgens mij moet ik nu "suck" gaan gebruiken. Suck slurpt de feed naar binnen zoals een normale newsreader dat zou doen. Klopt dit, zit ik op het goede pad ?
p.s. Ik weet dat leafnode makkelijker is voor dit doel maar ik wou eens een keer naar INN kijken :)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Coen Rosdorff
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Je hebt inderdaad suck nodig om de berichten op te halen vanaf de newsserver van je isp. Je moet ''localhost'' dan persmissie geven om INN te feeden.

• BC3 Victim
Gelukkig had ik dat al gedaan :)
Hmm nu nog ergens suck zien te vinden.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Al gevonden.

• BC3 Victim
Voor de mensen die de search gebruiken:

Het werkt nu.

suck <newsserver isp> -bp -hl localhost.