Toon posts:

[BC3] 486 4Mb en ...? (vul op de puntjes in)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een laptopje zonder accu staan met 4Mb geheugen, een 486 inteldinges er in en een hard schijfje van maar liefst 128 Mb.
Wat zet ik er op?
Minix?
Linux?
een BSD?
GeOS?
OS/2?
gewoon een DOS?
een bloemstuk?

Verwijderd

small linux
tiny linux

oid.

• Devil N
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-08 16:15
Als je enig gevoel voor nostalgie hebt, zet je er DOS op. Dat is wat ik zou doen.
Als je wat meer functionaliteit wilt hebben, en lekker wilt klooien, zet je Linux erop. Of ''t daadwerkelijk de moeite waard is, moet je niet aan mij vragen.
Voor de rest laat ik ''t advies aan de echte kenners over.

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:09
kleinux :)

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Verwijderd

Windows 2000 Server >:)

edit:
(j/k)

Verwijderd

dos

• De_Koele_Man
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:51

De_Koele_Man

Zo koud als een klontje!

Ik zou er niets op zetten maar papier er onder leggen :r

Meh!

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Kom kom, beetje serieus graag :)

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

• Duur!
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Duur!

m'n ondertitel is zoek

Wat dacht je van Netware, Next, System V, DR-DOS, PC-DOS, Novell-DOS, zelf geschreven OS, ofzo...

Je kunt er alles opzetten, maar ik denk dat het meer de vraag is wat wil je ermee.

©GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.

Verwijderd

Topicstarter
Duur:
Wat dacht je van Netware, Next, System V, DR-DOS, PC-DOS, Novell-DOS, zelf geschreven OS, ofzo...
Next, System V... kijk dat zijn nog eens namen! :)
Je kunt er alles opzetten, maar ik denk dat het meer de vraag is wat wil je ermee.
Kijk da''s nou een mooie vraag! Helemaal vergeten er bij te zetten... :o
Nou, eh ik wil er af en toe een tekstje op schrijven als wat ik nu in WP5.1 doe (liever iets mooiers natuurlijk), en als het zou kunnen een paar hele lichte internetapplicaties (Pico,Lynx of alleen een Telnet verbinding met m''n provider) en misschien VNC client...
En dan komt het lastige: ik wil dat via m''n nul-modem verbinden aan m''n Win2k PC (OK misschien als ik SuSe aan de praat krijg daarlangs).
Oh en als het dan nog FF kan m''n Palm III er aan haken en dan ben ik helemaal het B-) mannetje!

Verwijderd

Weee de zoveelste 486 die geneukt moet worden met Linux. Kunnen mensen nou niet even kijken voordat ze wat vragen? Deze vraag is in de korte tijd dat ik bij dit forum zit al tientallen keren gevraagd. Kan deze topic niet even gelockt worden, voordat er weer 3 pagina''s aan suffe replies staan? :(

Verwijderd

win 3.11 for workgroups

• Newjersey
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-08 23:25
GeOS :?

waar kan ik dat downen ???

• Kettrick
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:12

Kettrick

Rantmeister!

Op vrijdag 27 april 2001 21:49 schreef w.kraa het volgende:
Windows 2000 Server >:)
>:) LOL

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 28 april 2001 10:56 schreef Spider.007 het volgende:
Zet MS Dos erop, en dan van die mooie kleurige demootjes, die zijn geschreven in assembler, en dat zet je dan neer als een soort van animated schilderij.

daspasegkewl!
wel eens gedaan, maar ''t is maar een zwartwitje... en m''n }:O crashede onder DOS...
Hij werd BTW geleverd met Windows 1.0 for pen computing (=3.11 met speciale pen truukjes)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu Minix aan de praat gekregen, maar FF kijken wat het allemaal kan...
Enne, ik was vergeten te zeggen dat ik PetrOS er ook op heb weten te draaien maar dat is nog een alfa-release dus kan ik er nog niet veel mee |:(

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08 07:59

chem

Reist de wereld rond

Op vrijdag 27 april 2001 22:24 schreef Lore het volgende:
Oh en als het dan nog FF kan m''n Palm III er aan haken en dan ben ik helemaal het B-) mannetje!
maar is je palm niet sneller dan je laptop dan? >:)

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Pagina: 1