Toon posts:

[BC3] Jabber onder linux help!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ok ik wil ook kunnen msn''en onder linux en wil dit met jabber gaan doen, het zat standaart in mandrake 8.0

Maar eehm, om te connecten met msn heb je een server nodig. Om de msn server te vinden zeggen ze kijk maar op jabberview.com maar die site kan ik niet bereiken

Dus heeft iemand de server info voor de msn server voor mij?

Of snap ik nou de werking van gabber helemaal vout?

Ik heb btw ook imici geprobeerd, na het installen kan ik het niet eens terug vinden onder linux :)

Dus weet iemand de server van msn messenger of weet iemand waar ik imici terug zou kunnen vinden :)

En ja ik ben een newbie in linux maar dat kun je uit het verhaal hierboven wel lezen ;)

Verwijderd

Topicstarter
Laat maar zitte ik heb het al opgelost

Jotti slotje der op :)

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Neuh joh, laat maar lekker open, er staan er al genoeg :)

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Verwijderd

Op vrijdag 27 april 2001 22:06 schreef Jotti het volgende:
Neuh joh, laat maar lekker open, er staan er al genoeg :)
Afbeeldingslocatie: http://www.sleutel-service-plus.nl/mtlgif/mtlhangslot2.gif

:P

• Ritch
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19-08 11:10
Op Friday 27 April 2001 22:04 schreef M!nD het volgende:
Laat maar zitte ik heb het al opgelost
Je zou ook kunnen zeggen hoe je het nu opgelost hebt, hebben andere mensen misschien ook nog wat aan...

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 28 april 2001 01:17 schreef Ritch het volgende:

[..]

Je zou ook kunnen zeggen hoe je het nu opgelost hebt, hebben andere mensen misschien ook nog wat aan...
Ok geen probleem! :)
Ik had imici al gedownload op imici.com, en die heb ik na de instal wel terug gevonden met search file functie in konq.
Imici was vrij gemakkelijk, je aanmelden bij imici, msn acountje invullen en plop msn onder linux werk :)

Zo een moeilijk oplossing was het niet maarja ben ook maar newbee onder linux, maar goed ut werkt :7
Pagina: 1