[BC3] drive mapping op een samba computer

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Als je je smb.conf even post, kunnen we je mischien wat beter helpen!

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• x-force
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-01-2024
ik wil een drive mappen naar een samba computer via het netwerk. ik heb al een drive map naar bijvoorbeeld /homes maar nu wil ik ook nog een mapdrive naar /apl.
maar de tweede mapping komt niet door tot de client (win 98) ofzo... de eerste mapping doet het wel en alle permissies zijn het zelfde. Dus kan iemand mij van dit probleem afhelpen???

:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

VangenopBetaalwater.nl Het platform om ervaringen over betaalwater in Frankrijk te delen met andere karpervissers zodat iedereen kan vangen op betaalwater!

Verwijderd

moet je ons ook even vertellen wat je hebt uitgevoerd

• x-force
we hebben het grootste probleem al opgelost
ik zit met drie netwerken en niet alle netwerken mochten in de dir komen op de samba

VangenopBetaalwater.nl Het platform om ervaringen over betaalwater in Frankrijk te delen met andere karpervissers zodat iedereen kan vangen op betaalwater!

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
aha, accesscontrol op bases van ipranges ?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• x-force
nee ik loop stage op een bedrijf en ze hebben daar drie aan elkaargekoppelde netwerkringen. En twee van de drie ringen mochten in de dir en de laatste (waar ik op zit) mochten niet die dir in, maar dat is nu dus verholpen.....

• xzenor
  • Laatst online: 14-10-2022

xzenor

Ja doe maar. 1 klontje suiker.

dan waren de rechten dus NIET hetzelfde

• x-force
nou de rechten van de users waren het zelfde maar de rechten van de netwerkringen waren anders en daar heb ik niet in gezocht.

Pagina: 1