De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Mijn bericht heb ik dus 3x bekeken. De zinnen stonden aanvankelijk tegen elkaar.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ja, ik dacht eerst dat het aan topix lag omdat het het enige forum is wat ik ken waarbij er meer newlines tussen komen, maar het ligt eigenlijk aan Opera voor Linux. In UBB enzo komen ook extra tekentjes erachter, maar UBB doet daar qua weergave niks mee. Gewoon ff na elke [ENTER] een keer het laatste ''onzichtbare'' teken op de regel weghalen. Heel irritant, maar het is nog niet anders
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
Draai nu B8
en ook deze heeft dat probleem. Zeer irritant.
en ook deze heeft dat probleem. Zeer irritant.
Inderdaad heel irritant. De Windows versie heeft dit niet. Misschien ff mailen met Opera Software ofzo...
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
Pagina: 1