De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Misschien is het handig als je even naar je /var/log/messages kijkt, daar staan alle fouten in die pppd veroorzaakt... daar staat ook in of je een ip hebt gekregen ja of nee.
\o/
Verwijderd
en type eens ifconfig ppp0
wat staat daar?
kan je wel een adres pingen? (bijv 130.89.1.2)
wat staat daar?
kan je wel een adres pingen? (bijv 130.89.1.2)
Ik heb gechecked of ik een ipnr had dit is niet het geval ifconfig ppp0 heeft geen ip 0.0.0.0 dus maar wel bedankt voor reactie
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
draai anders pppsetup, daar kan je volgens mij wel een goed script mee brouwen, en volgens mij werkte et ook niet als je al een gateway had ingesteld op die linux bak
\o/
Hee dank je wel dat heb ik nog niet geprobeert zit nu op mijn werk dus kan nu niet meteen proberen maar ga vanavond meteen proberen THanx !!!!!Op donderdag 26 april 2001 12:50 schreef oXygeN het volgende:
draai anders pppsetup, daar kan je volgens mij wel een goed script mee brouwen, en volgens mij werkte et ook niet als je al een gateway had ingesteld op die linux bak
Pagina: 1