There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!
Is geheel persoonlijk. Probeer ze allebei eens. Gnome is erg te customizen (veel meer dan kde), kde is meer op internet gericht (ik heb 1.4 nog niet geprobeerd, de ftp server is te druk, wete iemand een mirror?).
Verder vind ik konqueror een veeeeel betere en mooiere filebrowser dan gmc. En is konqueror minder log dan mozilla. Maar Gnome heeft nu interessante programmaatjes als red-carpet en evolution....
Verder vind ik konqueror een veeeeel betere en mooiere filebrowser dan gmc. En is konqueror minder log dan mozilla. Maar Gnome heeft nu interessante programmaatjes als red-carpet en evolution....
Je moet konqueror dan ook niet vergelijken met gmc maar met nautilus...
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
Mijn mening:
Persoonlijk werk ik liever met gnome + enlightment dan met KDE.:9
Persoonlijk werk ik liever met gnome + enlightment dan met KDE.:9
[AMD XP 2400@2.0GhZ | Asus A7V8X-X | 512 DDR-RAM | Sapphire Ati Radeon 9800 Pro 128 MB | 80GB Maxtor 5400] && [AMD DURON 800@800 | MSI KT266A Pro2 | 256 DDR-RAM | GeForce2 MX/MX400 64MB | 20GB Maxtor 5400]
Verwijderd
Pas een stuk of 100....|:(er is al eens vaker een topic geweest over kde en gnome maar welke v d nieuwe versies is nu het fijnst??
Globaal gezien is iedereen het er wel over eens dat het een kwestie van smaak is. Installeer ze allebei, probeer ze allebei uit en vorm je eigen mening.
kde 2.1 had ik algeprobeerd en 1.4 heb ik nog niet maar ik had gehoord dat er best wel grote verschillen zijn daarom vroeg ik dit
There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!
Verwijderd
Je vraag is ''welke is het fijnst'', niet wat de grote verschillen zijn.
Als je wilt weten welke je wilt hebben om mee te werken zal je ze toch echt zelf moet proberen.
Als je wilt weten welke je wilt hebben om mee te werken zal je ze toch echt zelf moet proberen.
Pagina: 1