8<------------------------------------------------------------------------------------
Als ik zo door ga haal ik m'n dood niet. | ik hou van goeie muziek
Verwijderd
Als je vanaf je interne netwerk probeert te connecten moet je het ip en de (dns)naam daarvan in je /etc/hosts zetten. Als je intern probeert te connecten wordt er een host lookup gedaan, en aangezien er geen DNS entry is voor intern netwerk duurt dat dus lang.
even de ip+naam in je /etc/hosts zetten van de andere bakken op het netwerk en dan zal het waarschijnlijk een stuk beter gaan.
even de ip+naam in je /etc/hosts zetten van de andere bakken op het netwerk en dan zal het waarschijnlijk een stuk beter gaan.
heu ,andere bak draait win98 , waar zit /etc dan 
/|\
da snap ik ook wel
maar andere oplossing denk ik , want apache/mysql/telnet/enz. draait als een tiet
/|\
da snap ik ook wel
maar andere oplossing denk ik , want apache/mysql/telnet/enz. draait als een tiet
8<------------------------------------------------------------------------------------
die staat er al in zag ik. als ik ftp
dan staat er wel vrijwel meteen connected dus da doe het wel. maar dan duurt het nog 5 min voordat ik naam en pass kan opgeven. en dat zonder connection timeout
apache en mysql doen het toch ook meteen dus waarom wu ftpd weer niet, ik heb idt probleem op meerde comp en verschillende netwerken
dan staat er wel vrijwel meteen connected dus da doe het wel. maar dan duurt het nog 5 min voordat ik naam en pass kan opgeven. en dat zonder connection timeout
apache en mysql doen het toch ook meteen dus waarom wu ftpd weer niet, ik heb idt probleem op meerde comp en verschillende netwerken
Verwijderd
Bij mij was het opgelost door de interne ip''s ook in /etc/hosts te zetten, zodat je ftp server de namen bij de interne ip''s daarin op kan zoeken. Apache doet dat niet, tenzij je hostname lookups aanzet.
Als je connect probeert wu-ftp pas je dns naam bij je ip op te zoeken en dat duurt zo lang. Connecten zelf gaat idd vrijwel direct.
Overigens gold dat ook voor telnet.
Als je connect probeert wu-ftp pas je dns naam bij je ip op te zoeken en dat duurt zo lang. Connecten zelf gaat idd vrijwel direct.
Overigens gold dat ook voor telnet.
Pagina: 1