Wegens verhuizing te koop gevraagd: Sociaal leven in omgeving Arnhem
Gebruikt Office 2000 niet de oude bestandsformaten? (Van Office 97) Volgens mij wel, dan moet het dus goed lukken.
Ik ben fan van dingen
Dat zijn inderdaad de zelfde bestands formaten, behalve Access, maar daar gaat de conversie binnen Microsoft programma''s niet eens goed, dus dat kan je ook niet verlangen van een een ander office pakket.
Wegens verhuizing te koop gevraagd: Sociaal leven in omgeving Arnhem
kan het ook anders om dan ?
want op schoo hebben ze office 97 en als ik dan mijn werlkstukken thuis maak dan wil ik ze daar wel kunnne openen
en trouwesn van 2000 naar 97 wil wel eens problemen opleveren hoor ! bij ons nl wel
heb je daar een soort uitbreiding voor nodig
heb nu Mandrake 8.0 draaien ( en goed ook !!)
want op schoo hebben ze office 97 en als ik dan mijn werlkstukken thuis maak dan wil ik ze daar wel kunnne openen
en trouwesn van 2000 naar 97 wil wel eens problemen opleveren hoor ! bij ons nl wel
heb je daar een soort uitbreiding voor nodig
heb nu Mandrake 8.0 draaien ( en goed ook !!)
raar is zo gek nog niet !
Werkt prima, ''k heb het zelf al zoveel keer gedaan. Werkt (volgens mij) vanaf StarOffice 5.1, alleen moet je dan wel op de " & '' letten want die vallen weg (in 5.1).
http://www.akaxaka.tk/ - "Knowledge is power. Power corrupts. Study hard, be evil." - 4 Jaar GoT en nog steeds niet evil: er moet een verband zijn...
Pagina: 1