[BC3] geheugenprobleem

Pagina: 1
Acties:

• Kvn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-08 13:37
Ik heb hier een 386 staan waar ik een server van wil maken, maaaaaaaaaaaaarrrrr, er zit maar 1,5 mb geheugen en de 4 Mb die ik hier nog heb liggen pakt ie niet, gevolg is, als ik FreeSCO of een ander linux floppy erin stop krijg ik een kernel panic, hebben jullie een alternatief dat hierop draait? (harde schijf is 100 Mb by the way)Of heeft iemand nog wat geheugen liggen voor een Laser 386SXE? Greetz Kevin en alvast bedankt

p.s. het is maar om een kabelverbinding van 30 kb te verdelen voor maximaal 3 pc''s

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Verzin voortaan een ''betere'' topictitel, wil je? ''Help me'' zegt niks, iedereen wil geholpen worden.

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

• Kvn
Op woensdag 25 april 2001 10:57 schreef Jotti het volgende:
Verzin voortaan een ''betere'' topictitel, wil je? ''Help me'' zegt niks, iedereen wil geholpen worden.
Ik heb er 5 minuten over nagedacht maar ik kon niks beter bedenken, sowwy

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:02
"Geheugenprobleem"

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Ghe, je moet gaan meedoen aan de lotto, daar heb ik em net in veranderd :D

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

• Kvn
Ok, maar weet iemand een oplossing?

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Op woensdag 25 april 2001 11:03 schreef X-Tweaker het volgende:
Ok, maar weet iemand een oplossing?
Misschien verstandiger om ergens een oude pentium vandaan te trekken en die als Nat-Router te laten werken ? Is iets duurder dan extra geheugen maar werkt wel stukken beter.
:)

Anders wens ik je veel suc6 met het zoeken naar geheugen voor een 386 .... :Z

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Kvn
Op woensdag 25 april 2001 11:14 schreef DJ_Adidas het volgende:

[..]

Misschien verstandiger om ergens een oude pentium vandaan te trekken en die als Nat-Router te laten werken ? Is iets duurder dan extra geheugen maar werkt wel stukken beter.
:)

Anders wens ik je veel suc6 met het zoeken naar geheugen voor een 386 .... :Z
Heb ik wat aan... :Z

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
Zeggg ouwe... doen we een beetje rustig? *bahghhh laat ik dan maar vast een kroketje trkken

Even alle gekheid op een stokje: niet zo hoog van de toren blazen please, dat wordt niet op prijs gesteld. Ook al krijg een nutteloze reply.

DIT IS MIJN WEBSITE

• Kvn
Op woensdag 25 april 2001 11:36 schreef havana het volgende:
Zeggg ouwe... doen we een beetje rustig? *bahghhh laat ik dan maar vast een kroketje trkken

Even alle gekheid op een stokje: niet zo hoog van de toren blazen please, dat wordt niet op prijs gesteld. Ook al krijg een nutteloze reply.
Oud... ik ben nog niet eens volwassen man :)

Verwijderd

Tja, een linux server bouwen op een 386, met <4 Mb geheugen en een 100 MB HD gaat wel een leuk projectje worden. En om eerlijk te zijn ga ik je ook adviseren om ergens een 486 of pentium op de kop te tikken met wat meer geheugen en wat meer HD ruimte.
Maar ik denk dat vooral het gebrek aan geheugen het grootste probleem is op die 386.

En als dit antwoord je weer niet bevalt, stel dan geen vraag hier (no offence)

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:02
Op woensdag 25 april 2001 11:01 schreef Jotti het volgende:
Ghe, je moet gaan meedoen aan de lotto, daar heb ik em net in veranderd :D
Heb ik nu iets gewonnen? :D
Pagina: 1