Ik heb zelf beos, linux, windows,OS/2(niet getest wel gezien), en nog een hele zooi meer getest. Ik vond linux op het begin wel grappig maar ik zag geen reden om het best moeilijke linux te gaan aanleren omdat ik hier niks mee kon, dat ik ook niet in windows kon en het opstarten duurde al een eeuwigheid, Ook ben ik met beos een hele tijd aan het rommelen geweest. Werkt leuk. Alle hardware word de eerste keer al geinstalleerd, allemaal automatisch. Hij is binnen 1 minuut vanuit windows totaal geinstalleerd. Ook het opstarten door maar een paar seconden. Beos is zeker de snelste van de groten(

dos is sneller maar die heeft geen gui)
De stabiliteit van beos valt mij wat tegen. Hij wil bij mij wel is blijven hangen maar dat doet windows ook wel is en linux ook.
Wat ik ook een voordeel vind van beos is dat het redelijk simpel is. En ik vind de interface wel cool( wordt minder na verloop van tijd).
Ik vind een nadeel van beos dat er zo verschikkelijk weinig software is, maar de software de er is is wel superklein. Gobe (office clone) is maar een paar mb groot.
Gewoon een keer testen. Met die bootloader zal een probleem worden omdat beos niet op een partitie word geinstalleerd maar gewoon in een bestand van 500 mb ,dat is de beos disk alsware.
Succes Feaster[icq#51588796]
Ik vind beos persoonlijk