Weet iemand een homepage liefst nederlands waar uitgelegd staat hoe je een apache, php en mySQL server kan laten draaien. Zodat je een website kan generen zoals tweakers.net?
Apache: httpd.apache.org
mysql: www.mysql.com
howto-nl: nl.linux.org
Veel suc6 met je LAMP server
[Linux Apache Mysql Php]
mysql: www.mysql.com
howto-nl: nl.linux.org
Veel suc6 met je LAMP server
[Linux Apache Mysql Php]
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
UNIX of Windows ?
btw, voor zoiets als t.net heb je iets meer nodig dan alleen die installatie, maar ik neem aan dat dat iets is wat je later wil maken?
btw, voor zoiets als t.net heb je iets meer nodig dan alleen die installatie, maar ik neem aan dat dat iets is wat je later wil maken?
Verwijderd
waar draait t.net dan nog meer op dan apache,php en mysql (en bsd/linux)? 
maar romke, je zou ook eventueel binary packages voor je distributie kunnen downloaden en laten installeren, zodat je er zelf weinig aan hoeft te doen... zo heeft redhat RPMs, en debian aptget...
maar romke, je zou ook eventueel binary packages voor je distributie kunnen downloaden en laten installeren, zodat je er zelf weinig aan hoeft te doen... zo heeft redhat RPMs, en debian aptget...
Verwijderd
VOlgens mij is dit de " Non-Windows Operating Systems " groep, dus Windows zal wel afvallen. :z:zOp dinsdag 24 april 2001 09:48 schreef Exodus het volgende:
UNIX of Windows ?
Voor info over php kan je ook kijken op php.pagina.nl
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
http://www.nedlinux.nl -> documentatie -> webservers
Een goede how-to vind je op www.linuxnewbie.nl -> Apache
Een goede how-to vind je op www.linuxnewbie.nl -> Apache
[deze advertentieruimte is te koop]
Pagina: 1