De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Als je het nou iets duidelijker in zou tikken, dan zou er misschien nog iemand op reageren.
Tenminste ik snap echt niet wat je nu precies wil.
Bedoel je niet gewoon het mounten van die partitie?
Tenminste ik snap echt niet wat je nu precies wil.
Bedoel je niet gewoon het mounten van die partitie?
Device A
-Linux boot
-Extended
---Linux System
Device B
-Linux Swap
-Extended
---Linux...xxxx (LEEG)
Nu wil ik de lege linux partitie toevoegen aan men systeem zodat ik die kan gebruiken. Hoe doe ik dit? Het enige dat ik gedaan heb is dus partitioneren in Linux file system.
-Linux boot
-Extended
---Linux System
Device B
-Linux Swap
-Extended
---Linux...xxxx (LEEG)
Nu wil ik de lege linux partitie toevoegen aan men systeem zodat ik die kan gebruiken. Hoe doe ik dit? Het enige dat ik gedaan heb is dus partitioneren in Linux file system.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Volgens mij moet ik em gewoon nog mounten... ben nieuw met linux bezig he. Heb alleen terminal, geen X. (Had ik misschien toch beter erbij gezet, maar.. geen plaats).
Liefst bij boot natuurlijk :-) Heb ongeveer het commando mar... werkt nie
CD-ROM heb ik wel kunnen mounten.
Liefst bij boot natuurlijk :-) Heb ongeveer het commando mar... werkt nie