blup
Verwijderd
HmmmmmmOp maandag 23 april 2001 08:43 schreef DonX1 het volgende:
Wat vindt jij de beste en/of beste bootmanager?
Ik draai nu op XOSL. Best cool so laat het weten!
Maar sinds een jaar of meer gebruik ik BootMagic. Die is ook aardig goed.
Verwijderd
ook mijn favoriet.Op maandag 23 april 2001 09:00 schreef compie het volgende:
GNU GRUB: the GRand Unified Bootloader, is gewoon de beste...
http://www.gnu.org/software/grub/
Maar echt veel doet het er niet toe: een bootmanager moet gewoon werken. Als ie dat niet doet, dan gebruik je een andere.
Zo niet: BootMagic van PowerQuest. Kun je zelfs aangeven welke partities welk OS kan c.q. mag zien. Erg cool en kost géén entry in de partitietabel!
As you grow up and leave the playground where you kissed your prince and found your frog...
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Grub snap ik niet...vind ik veel te moeilijk
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Die heeft het al een paar keer voor elkaar gekregen te crashen! (net nog)Op maandag 23 april 2001 08:49 schreef Werkeend het volgende:
ik gebruik gewoon de win2k bootmanagerhoef je niet eens in te stellen en werkt prima! wrom iets anders gebruiken?
Lilo is veel beter vinnik. BeOS ding is ook wel leuk en bootmagic is het ook aardig.
Verwijderd
www.ranish.com
Ik ben toch niet de enige met dit prachtige freeware-tooltje?
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - MacBook Air M4 13" 16GB/512GB - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
(Waarom 1 bootloader gebruiken als je d''r ook twee kunt installeren?)
meer heb ik niet nodig
Mja, ik krijg eerst lilo, en dan linuxbootup of win2k bootmanager, en als ik dan win98se kies, kan ik weer voor qnx kiezenOp dinsdag 24 april 2001 19:59 schreef Valium het volgende:
XOSL, omdat het er ook een is. En LiLo trouwens ook.
(Waarom 1 bootloader gebruiken als je d''r ook twee kunt installeren?)
Yo dawg, I heard you like posts so I posted below your post so you can post again.
Verwijderd
NIET? Ik gebruik bootmanager om Winme En Win2k en Linux te starten en nergens problemen mee. Het enige nadeel is dat bootmagic door nieuwe linux distro''s gemaakte parities niet ziet, maar dat is geen probleem; gewoon ff linux partities met PM5 makenGeplaatst door hezik - maandag 23 april 2001 12:41
--------------------------------------------------------------------------------
Bootmanager van PMagic, althans, die gebruikte ik totdat ik winME installeerde. Daar werkt tie dus niet mee
lilo doet wat ik wil
<Jeroen> Wirf: vrouwen versieren kan je gewoon in het OSI model proppen hoor :P
I am dyslexic of Borg prepare to have your ass laminated
Real Programmers always confuse Christmas and Halloween because oct31 = dec25
14 OS-en op een speciale bak
En op de andere PC''s meestal DOS 6.22, Windows NT en Linux.
Waar kan ik die downen ?Op dinsdag 24 april 2001 19:49 schreef JaJoah het volgende:
System Commander 4.0 Deluxe!