bij de installatie vraagt hij om base disk 1, welke diskette is dat? en waar kan ik die halen, want die heb ik namelijk niet
kan nix vinden in de search
kan nix vinden in de search
Nee, heet gewoon cdrom (of iets dat daar op lijkt)Op zondag 22 april 2001 22:54 schreef masterwill het volgende:
uhm ik kan dus kiezen uit primary floppie, secundairy en dan nog 2 meer... waaronder de lokatie kiezen... maar en staat niet bij: cd-rom ofzo
of heeft debian daar een andere naam voor ofzo
uhm zou kunnen dat hij verkeerd om aangesloten zitOp zondag 22 april 2001 23:06 schreef ACM het volgende:
Nee, heet gewoon cdrom (of iets dat daar op lijkt)Zit je cdrom drive niet op een gekke ide/scsi-poort?
dan moet je een proxy invullen...... dat is toch het adres van de ''server''En anders doe je toch een netwerk install van die base? ''t Is maar 15MB
Euhm, je server zal wel de gateway zijn. Als je er geen proxyserver op draait is het alleen gateway. Anders ook proxy.Op maandag 23 april 2001 07:23 schreef masterwill het volgende:
[..]
uhm zou kunnen dat hij verkeerd om aangesloten zitmaar dan start de pc toch niet meer op?
[..]
dan moet je een proxy invullen...... dat is toch het adres van de ''server''
192.168.0.1 (in mijn geval) of niet?