Somniferous whisperings of scarlet fields. Sleep calling me and in my dreams i wander. My reality is abandoned (I traverse afar). Not a care if I never everwake.
Ik heb net SuSE 7.1 gekocht en er staat nergens professional of standard op de doos. Is het waar wat de verkoper zei dat dat verschil er bij 7.1 niet meer is?
Ik heb de Nederlandse versie gekocht. Zit er nog meer verschil tussen de Nederlandse en Engelse versie dan de teksten op de doos?
Als de teksten van de handboeken bijvoorbeeld in hetzelfde hopeloze Nederlands zijn als de teksten op de doos, ga ik ''m ruilen.
"Windows partities verkleineren"
"Automatische hardware herkenning inclusief vele drukkers"
"U kunt de SuSE supportdatabank ook via WAP handy oproepen"
"Trucs en knepen van Linux professionals"
"Belangerijke informaties staan ook via het beeldscherm steeds ter beschikking"
"inkies-server"
"Datenbankoplossingen"
"moeiteloos dor slechtzienden worden gebruikt"
"Door SuSE optimaliseert: kernel 2.4"
"SuSe wandelt uw PC met populaire desktop applicaties"
"Een grote maat van gebruiksvriendelijkheid"
"Partities kunnen gedurende het lopende bedrijf worden vergroot"
"Afgerond wordt dit produkt door een zorgvuldig samengestelde selectie van applicatieprogramma''s"

Moest hier trouwens maar een apart topicje van maken
Ik heb de Nederlandse versie gekocht. Zit er nog meer verschil tussen de Nederlandse en Engelse versie dan de teksten op de doos?
Als de teksten van de handboeken bijvoorbeeld in hetzelfde hopeloze Nederlands zijn als de teksten op de doos, ga ik ''m ruilen.
"Windows partities verkleineren"
"Automatische hardware herkenning inclusief vele drukkers"
"U kunt de SuSE supportdatabank ook via WAP handy oproepen"
"Trucs en knepen van Linux professionals"
"Belangerijke informaties staan ook via het beeldscherm steeds ter beschikking"
"inkies-server"
"Datenbankoplossingen"
"moeiteloos dor slechtzienden worden gebruikt"
"Door SuSE optimaliseert: kernel 2.4"
"SuSe wandelt uw PC met populaire desktop applicaties"
"Een grote maat van gebruiksvriendelijkheid"
"Partities kunnen gedurende het lopende bedrijf worden vergroot"
"Afgerond wordt dit produkt door een zorgvuldig samengestelde selectie van applicatieprogramma''s"
Moest hier trouwens maar een apart topicje van maken
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ik heb ook SuSE 7.1 gekocht,
en bij mij staat r op de doos:
en alles wat er nederlands van is, is het quick start boekje, verder ist engels...
ow jah, yast, kan ook in nederlands, maar dat kan geloof ik ook in de standard engelse versie...
ik ben r nu heel tevreden over,
heb X niet geinstalled, niet gebruik gemaakt van de grafische YaST2, alleen text-mode
anders kon mn p133 met 32mb ram t nie aan
...
suc6, en ik zou m nie ruilen...
btw: wat heb jij r voor betaald ?
ik bij office center 80 piek ex btw geloof ik (de zaak van mn pa betaald, tis ook voor de router van z''n werk, maar ik maak gebruik van zelfde server)
en bij mij staat r op de doos:
en voor zover ik weet is het de prof versie, omdat als je de doos van de standard versie, de prof versie en de nl versie naast elkaar houdt, lijkt t verd8 veel de profSuSE
LINUX 7.1
Nederlandse Versie
en alles wat er nederlands van is, is het quick start boekje, verder ist engels...
ow jah, yast, kan ook in nederlands, maar dat kan geloof ik ook in de standard engelse versie...
ik ben r nu heel tevreden over,
heb X niet geinstalled, niet gebruik gemaakt van de grafische YaST2, alleen text-mode
anders kon mn p133 met 32mb ram t nie aan
suc6, en ik zou m nie ruilen...
btw: wat heb jij r voor betaald ?
ik bij office center 80 piek ex btw geloof ik (de zaak van mn pa betaald, tis ook voor de router van z''n werk, maar ik maak gebruik van zelfde server)
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
okee bedankt, dan ben ik gerustgesteld.
Ik heb er f 99,zoveel voor betaald bij de vobis (geloof ik, of een of ander computerwinkeltje in de breestraat in Leiden in elk geval)
Wel goochem trouwens hoor, een Nederlandse versie uit willen brengen van je besturingssysteem en dan het nichtje van je buurman dat een week au pair is geweest in Nederland, met een woordenboek erbij de tekst op de doos en het quick start boekje laten vertalen.
Stomme Duitsers ook.
Ik heb er f 99,zoveel voor betaald bij de vobis (geloof ik, of een of ander computerwinkeltje in de breestraat in Leiden in elk geval)
Wel goochem trouwens hoor, een Nederlandse versie uit willen brengen van je besturingssysteem en dan het nichtje van je buurman dat een week au pair is geweest in Nederland, met een woordenboek erbij de tekst op de doos en het quick start boekje laten vertalen.
Stomme Duitsers ook.
het is gewoond de prof. 7cd''s+1dvd
ik heb hem ook gekocht voor de gein, maar t valt me toch een beetje tegen. ik had verwacht dat 3d gebeuren het meteen zou doen, maar na een installatie quake3/UT/descent 3 kreeg ik melding van ontbrekende dingen.
na een instal van de niewe drivers + wat gerotzooi draaide quake3 eindelijk. descent 3 liep vast in het 1e filmpje en UT begon ook ergens over, maar toen had ik er al geen zin meer in
zelfde geld voor m''n isdn kaart. hij detecteerd netjes een tiger 300 pci bij de installatie. Heb toen dingen als provider gegevens netjes ingevuld, maar kreeg bij het starten van linux dat isdn niet gestart was.
ging ik in de isdn config kijken van yast2 zag ik dat er een hele andere kaart geinstalleerd stond. na de goede hebben uitgekozen werkte het nog niet
kortom, linux is alleen maar leuk voor de mensen die de tijd nemen het allemaal uit te zoeken. maar ik denk dat die mensen eerder ditributies als debian f zo installeren, of zelf de handel downloaden dan suse 7.1 te kopen.
ik heb hem ook gekocht voor de gein, maar t valt me toch een beetje tegen. ik had verwacht dat 3d gebeuren het meteen zou doen, maar na een installatie quake3/UT/descent 3 kreeg ik melding van ontbrekende dingen.
na een instal van de niewe drivers + wat gerotzooi draaide quake3 eindelijk. descent 3 liep vast in het 1e filmpje en UT begon ook ergens over, maar toen had ik er al geen zin meer in
zelfde geld voor m''n isdn kaart. hij detecteerd netjes een tiger 300 pci bij de installatie. Heb toen dingen als provider gegevens netjes ingevuld, maar kreeg bij het starten van linux dat isdn niet gestart was.
ging ik in de isdn config kijken van yast2 zag ik dat er een hele andere kaart geinstalleerd stond. na de goede hebben uitgekozen werkte het nog niet
kortom, linux is alleen maar leuk voor de mensen die de tijd nemen het allemaal uit te zoeken. maar ik denk dat die mensen eerder ditributies als debian f zo installeren, of zelf de handel downloaden dan suse 7.1 te kopen.
Als je echt UT en andere spellen lekker wil spelen moet je ff op www.penguinpower.nl kijken....daar staan voor de meeste video kaarten (Nvidia, 3dfx, Matrox) wel goede driver installs
orkaan
orkaan
Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer
Pagina: 1