[BC3] probleem kde install via apt-get

Pagina: 1
Acties:

• remsie
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17-08 12:06
Hallo, ik heb dus in de sources.list 1 van de url''s gezet van kde.debian.net, maar zodra ik apt-get update gedaan heb en daarna apt-get install kdebase , dan geeft ie aan libgl1 kan niet geinstalleerd worden, maar is er wel, moet ik mischien eerst een andere apt-getten??, de libs ofzo?
tnkx..
ps. het maakt niet uit welke source ik uit kde.debian.net gebruik...

• remsie
Ik heb nu geprobeerd via apt-get install task-kde het te doen, maar dan geeft ie aan dat ie kspread en konqurer en kdebase depents maar dat ie niet geinstalleerd gaan worden..
echt vreemd

• balk
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 23:20
Geef eens wat meer info. Welke X gebruik je? draai je stable, testing of unstable?

Kijk eens op http://www.debian.org/distrib/packages , je kan dan naar pakketjes zoeken (bovenste zoekert) of naar bestanden in pakketjes (onderste). Laat hem eens zoeken naar het missende bestandje (in alle drie de categorien)

• remsie
Ik gebruik Xfree 4.0.2 en dan met debian 2.2r2 kernel:2.2.17, maar ook met kernel 2.4.2 geeft ie het zelfde probleem, maar ik zal het wel een smet die verschillende packetjes proberen..

• remsie
het is aan het lukken, ik heb met apt-get -f install de unmet dependencys gedownload en nu wil ie kde wel downloaden.:-)
tnkx voor alle tips..

• balk
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 23:20
graag gedaan :)
Pagina: 1