De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Wat jij bedoelt is dat je meerdere hostsnames met 1 webserver verwerkt.
dit kan je doen met VirtualHosts
Staat wel in je apache documentatie.
(ik ga er heel stiekum van uit dat je apache draait)
dit kan je doen met VirtualHosts
Staat wel in je apache documentatie.
(ik ga er heel stiekum van uit dat je apache draait)
ja, je gaat door voor de kleurenmagnetron !
ik draai apache ja
ik wil dat ie naar de user-www-root doorlinkt, wat je ook ziet bijv bij cjb.net, dan tik je n subdomein voor domein.cjb.net, dus sub.domein.cjb.net en dan linkt ie door naar [ingestelde url]/[sub].
kan dat ook in apache/named ?
alvast bedankt
ik draai apache ja
ik wil dat ie naar de user-www-root doorlinkt, wat je ook ziet bijv bij cjb.net, dan tik je n subdomein voor domein.cjb.net, dus sub.domein.cjb.net en dan linkt ie door naar [ingestelde url]/[sub].
alvast bedankt
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
zie de url die ik net postte....!!Op vrijdag 20 april 2001 19:26 schreef _-rutger-_ het volgende:
ja, je gaat door voor de kleurenmagnetron !
ik draai apache ja
alvast bedankt
ga ik nu door voor de koelkast?
Mischien iets doeltreffender ja.Op vrijdag 20 april 2001 19:24 schreef dennisdotcom het volgende:
Kijk ook hier:
http://www.widexs.nl/help/index.php3?action=detail&id=21
ik gebruik het nooit maar het zal mischien beter werken in dit geval..
de koelkast met ingebouwd open dak en verwarming 
edit:
ow ja, ik denk dat ik die ga gebruiken, veel makkelijker...
ff n note: ik heb vandaag de login gegevens gekregen van mn domein, en gelijk de dns aangepast zodat ie morgen in heel nederland bekend is met die IP, moet ik dan nog iets instellen in linux (op hostname config na), of doet ie t gewoon gelijk ??
ow ja, ik denk dat ik die ga gebruiken, veel makkelijker...
ff n note: ik heb vandaag de login gegevens gekregen van mn domein, en gelijk de dns aangepast zodat ie morgen in heel nederland bekend is met die IP, moet ik dan nog iets instellen in linux (op hostname config na), of doet ie t gewoon gelijk ??
dat widexs script deed t tot de reboot, nu zegt ie "forbidden":
alvast bedankt, rutger
hij zegt t ook bij apache''s test.php3, maar niet bij apache''s date.php3, wat is het verschil tussen die scripts ???Forbidden
You don''t have permission to access /index.cgi on this server.
--------------------------------------------------------------------------------
Apache/1.3.14 Server at www.bresjer.nl Port 80
alvast bedankt, rutger
Pagina: 1