Ik heb ondertussen al enige tijd een Redhat 7 server draaien met de default ftpd.(wu-2.6.1(1)
Het is altijd goed gegaan, heb hem al meerdere keren herstart en heb sinds de laatste restart helemaal niets aan instellingen veranderd.
Vandaag had ik hem weer gerestart, en sindsdien doet mijn FTPd raar.
Ik gebruik WS-ftpLE voor mijn connectie, en kon na de reboot niet connecten.
Ik kreeg wel Connected, maar daarna kreeg ik een time-out.
Ik heb mijn time-out instellingen veranderd (2x zo hoog gezet op 2 minuten) en nu connect hij dus wel, maar pas na 1.5 minuten ofzo.
Op de linux bak lokaal(ftp localhost) geprobeerd en daar gaat het wel "redelijk" snel. (10 seconden ofzo)
De FTP server doet het dus wel, maar er zit een enorme time-out in wat niet zo prettig werkt zoals je je wel voor kunt stellen.
Weet iemand hoe/waar en of ik hier iets aan kan doen ?
Alvast bedankt.
Het is altijd goed gegaan, heb hem al meerdere keren herstart en heb sinds de laatste restart helemaal niets aan instellingen veranderd.
Vandaag had ik hem weer gerestart, en sindsdien doet mijn FTPd raar.
Ik gebruik WS-ftpLE voor mijn connectie, en kon na de reboot niet connecten.
Ik kreeg wel Connected, maar daarna kreeg ik een time-out.
Ik heb mijn time-out instellingen veranderd (2x zo hoog gezet op 2 minuten) en nu connect hij dus wel, maar pas na 1.5 minuten ofzo.
Op de linux bak lokaal(ftp localhost) geprobeerd en daar gaat het wel "redelijk" snel. (10 seconden ofzo)
De FTP server doet het dus wel, maar er zit een enorme time-out in wat niet zo prettig werkt zoals je je wel voor kunt stellen.
Weet iemand hoe/waar en of ik hier iets aan kan doen ?
Alvast bedankt.