Ik wel een website bouwen met daarachter op een apache webserver met daarbij een mySQL server en een FTP server voor de bestanden kan iemand mij opweg helpen hoe ik de 3 servers moet configuren en hoe ik de gegevens van de websites in de database krijg? Ik ben nu 3 maanden dag in dag uit met linux aan de gang!
1. Interpunctie is geen overbodige luxe (het geheel is niet bijzonder leesbaar)
2. Ehmz... wat _wil_ je nu precies? Waar kom je niet uit?
2. Ehmz... wat _wil_ je nu precies? Waar kom je niet uit?
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
Hoe ik mijn SQL server moet laten draaien?
Hoe ik daar users in krijg via de website?
Hoe ik een vraag antwoord (net zo als deze site) er op krijg die toegankelijk is voor bepaalde gebruikers.
Hoe ik voor bepaalde gebruikers een up- download afdeling kan maken. Dit allemaal moet op een Intranet draaien op een REDHAT 7.0 Linux bak. Mijn homepage wou ik in Frontpage 2000 maken, kan geen html proggen daarom frontpage 2000.
Hoe ik een vraag antwoord (net zo als deze site) er op krijg die toegankelijk is voor bepaalde gebruikers.
Hoe ik voor bepaalde gebruikers een up- download afdeling kan maken. Dit allemaal moet op een Intranet draaien op een REDHAT 7.0 Linux bak. Mijn homepage wou ik in Frontpage 2000 maken, kan geen html proggen daarom frontpage 2000.
Verwijderd
RTFM
je bent al 3 maanden bezig en je hebt nog geen enkel idee? welk bedrijf/site ben je, dan vermijd ik die...
Als je nou eens met wat concretere problemen komt...
je bent al 3 maanden bezig en je hebt nog geen enkel idee? welk bedrijf/site ben je, dan vermijd ik die...
Als je nou eens met wat concretere problemen komt...
Ehmz... gewoon opstarten? Zie de documentatie bij je SQL server.Op vrijdag 20 april 2001 11:27 schreef romke19 het volgende:
Hoe ik mijn SQL server moet laten draaien?
Een forum bedoel je? Dan moet je de documentatie van de desbetreffende forumsoftware doorlezen, staat alles inHoe ik een vraag antwoord (net zo als deze site) er op krijg die toegankelijk is voor bepaalde gebruikers.
FTP servertje installeren?Hoe ik voor bepaalde gebruikers een up- download afdeling kan maken.
RedHat 7.0 zou ik niet doen, maar goed.... als je dat echt wilt...Dit allemaal moet op een Intranet draaien op een REDHAT 7.0 Linux bak.
Al scheen je de bitjes van de HTML pagina met een zaklamp de glasvezelkabel in, dat maakt de webserver niet uit hoorMijn homepage wou ik in Frontpage 2000 maken, kan geen html proggen daarom frontpage 2000.
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.