Virussen? Scan ze hier!
7.0 ondersteunde het al out-of-the-box, maar voor goeie 3D performance is het installeren van de 0.96 NV drivers wel raadzaam.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
OK, tnx. Die performance is nu heel ff een non-issue, ik ben Linux-newbie en wil eerst eens op mijn gemak rond gaan snuffelen. Performance-tuning komt later wel.Op donderdag 19 april 2001 15:17 schreef Exirion het volgende:
7.0 ondersteunde het al out-of-the-box, maar voor goeie 3D performance is het installeren van de 0.96 NV drivers wel raadzaam.
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Wildhagen een Linux newbe?
Ik kan me herrineren dat ik een jaar geleden ook posts van Linux met jou kan herrineren, volgens mij draai jij al wat langer mee om het label newbe te passen Wildhagen... :-)
Ik kan me herrineren dat ik een jaar geleden ook posts van Linux met jou kan herrineren, volgens mij draai jij al wat langer mee om het label newbe te passen Wildhagen... :-)
Ach, ik heb toen wel ff met Linux gestoeid ja, maar door mijn MCSE-studie is het daarna een beetje verwaterd. Ben er pas weer mee begonnen om het weer eens op te frissen.Op donderdag 19 april 2001 15:45 schreef remedy het volgende:
Wildhagen een Linux newbe?
Virussen? Scan ze hier!
Neuh, maar daar gaat het me ook niet om... ik wil gewoon van beide markten thuis zijn, daarom volg ik ook voor beide trajecten een cursus (linux-cursus start over een maand of 2-3 ofzo), en door wat omstandigheden kwam het voor mij het beste uit om te beginnen met MCSE.Op donderdag 19 april 2001 21:30 schreef The Daan het volgende:
Tja, voor een MCSE studie is Linux niet echt hulpzaam nee...;)
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Anyway, mijn GF2-MX loopt prima onder X, en idd met de NVIDIA drivers die hierboven genomed zijn.
De nieuwste hebben zelfs multimonitor support
(alhoewel ik mijn TV via TV-out er nog niet mee aan de praat heb kunnen krijgen)
De nieuwste hebben zelfs multimonitor support
(alhoewel ik mijn TV via TV-out er nog niet mee aan de praat heb kunnen krijgen)
Pagina: 1