Vraagje hoe kan ik er voor zorgen dat als er voor een bepaald e-mail adres een mailtje binnekomt, dat er dan een script uitgevoerd wordt??? Btw ik draai suse 7.1
check procmail
Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.
maak van bash ff shellscript
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Hee prozaq, da''s ok zeer zonde om te gaan posten he. Er zijn meer script talen dan vb script hoor: javascript, perl en bash bv. En die laatste twee kan je van alles laten doen onder Linux.
En cybernation, je zou een scriptje elke minuut je lokale mail kunnen laten checken van uit crond, en dan iets nuttigs laten doen ofzo. (dit kan wellicht handiger met procmail, maar dat ken ik niet)
En cybernation, je zou een scriptje elke minuut je lokale mail kunnen laten checken van uit crond, en dan iets nuttigs laten doen ofzo. (dit kan wellicht handiger met procmail, maar dat ken ik niet)
I don't kill flies, but I like to mess with their minds. I hold them above globes. They freak out and yell "Whooa, I'm *way* too high." -- Bruce Baum
Pagina: 1