[BC3] Netware en inloggen met W2k

Pagina: 1
Acties:

• shardphoenix
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-03 12:05
Hallo
ik heb een paar w2k stations geinstalleerd
en laat deze samen met een paar win95 en win98 stations inloggen op een netware 5 server. de win95 en 98 station tonen na het op inloggen zo goed als direct het login script zien maar op de w2k stations (kale install met netware client van netware zelf meer niet en ook met juist geconfigureerde) duurt het ontzettend lang...that is het durt ongeveer 15 seconden voordat het login script te voorschijn komt en logt daana wel goed in.
het probleem is dus gewoon dat het lang duurt is dit normaal ??? lijkt me niet!

Thanks

• paulhekje
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-08 10:01
als het erg lang duurt is het vaak iets met netwerk protocol instelling. gebruik je alleen tcp/ip op de netware5 server?
kies dan bij Novell client installatie niet voor de standaard install maar custom: alleen tcp/ip. Dit werkt 10x sneller.

#

|=|=|=||=|=|=||=|=|=| http://www.vanwijck.com |=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=|

Verwijderd

Win2k is gewoon traag...ook heel die netwerkomgeving is niet vooruit te branden :(

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-08 22:47

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Kan W2K niet, maar hoe log je in? Over TCP/IP of over IPX ?

Meen me te herinneren dat je in NT4 de volgorde van je protocollen kon instellen.
Probeers eens de nieuwste client voor W2K bij novell neer te halen.

Suc6
Koffie

Braaikamer - Smoke&BBQ

• shardphoenix
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-03 12:05
Op woensdag 18 april 2001 19:30 schreef paulhekje het volgende:
als het erg lang duurt is het vaak iets met netwerk protocol instelling. gebruik je alleen tcp/ip op de netware5 server?
kies dan bij Novell client installatie niet voor de standaard install maar custom: alleen tcp/ip. Dit werkt 10x sneller.

#
Ja helpt idd een stuk
Thanks
De andere ook bedankt!