Men are from Mars, women are meteors crashing into Mars.
Discogs
Denk erom dat de C64 een 5 1/4 drive heeft.
Ik heb dus echt een C64 proggie nodig.
Discogs
Dat gebruikte ik ook, maar was een PC programma. Zijn C64 diskettes daar ook geschikt voor?Op woensdag 18 april 2001 08:45 schreef Klaaz het volgende:
copyIIpc? Die gebruikte ik vroeger om bit voor bit te kopieren. Is vast nog wel ergens te vinden op het net. Ook wel eens iets gelezen over anadisk.
pvoutput. Waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan! Every solution has a new problem
Wat betreft je vraag, ken je niet toevallig iemand met een Final Cartridge oid? Mocht je het volgende week niet opgelost hebben dan wil ik je de mijne wel opsturen, maar die ligt bij m''n ouders ergens onder in een kast en daar kom ik pas dit weekend..
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Het zal wl niet werken maar dat ligt niet aan het feit dat je een 5 1/4 inch schijf hebt want zoals je misschien wel weet werden die heeeeeeel vroeger ook in PC''s gebruikt (ik had niks anders tot 1995)Op woensdag 18 april 2001 09:13 schreef Wimmel24 het volgende:
Ik ben bang dat copyIIpc niet gaat werken.
Denk erom dat de C64 een 5 1/4 drive heeft.
Ik heb dus echt een C64 proggie nodig.
Ja ja deze jongen was in die dagen ook al een tweaker.....
Interesse laat me het dan via tweakers weten.
PV 35° zuid 2970Wp (9x330wp), Growatt min 2500 TL/XE
Fabrikant lijkt mij niet dat dat gaat lukken... (Hoewel ik ooit gehoord heb dat de C64 opnieuw uitkomt in afrika, in opgepepte vorm?!)
Ik ben fan van dingen
Ik heb interesseOp woensdag 18 april 2001 11:45 schreef Gene het volgende:
....Maar ..... ik kan je wel van dienst zijn met kopieerenheb voor de c64 nog wel wat tooltjes die dat perfect doen.
Ja ja deze jongen was in die dagen ook al een tweaker.....![]()
![]()
Interesse laat me het dan via tweakers weten.
Zit nu op mijn werk, maar mail me a.u.b. even.
Wimmel@ikdacht.nl
Discogs
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
[/quote]
Lijkt me sterk dat ze daar niet liever gewoon oude pc''s willen gebruiken!
Unix in een paar k voor op je c64.
inclusief:
- semaphores
- dynamic memory allocation
- tcp/ip stack
- scsi support
- c compiler
- httpd!! (eenvoudig weliswaar)
- processes/users/groups
Ik heb het al draaiend gehad in een c64 emulator op een pc(!!)
Je moet iets soldeerwerk doen om een ethernet nic aan je rs232c poort van je 64 te kunnen hangen.
Dit alles op het gevaar af dat er zwaardere processen op je nic draaien dan op je cpu
Kan NetBSD nog een puntje aan zuigen!