Toon posts:

[BC3] gezocht: snelle mirror voor RedHat 7.1

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is er al een tweaker die RedHat 7.1 ISO''s op zijn server heeft staan? Alle mirrors die ik heb geprobeerd zijn namelijk ontzettend traag ;(

Verwijderd

op de site van redhat ..

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-08 10:53
heb je belnet.be al geprobeerd?

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Hehe...
Gistermiddag kon ik lekker snel van ftp.nluug.nl downloaden, maar toen ik er gisteravond weer kwam viel dat wat tegen...
Kijk ook nog of ftp.nl.uu.net hem al heeft...

Verwijderd

Topicstarter
OK bedankt, ik zal morgenochtend wel ff die mirrors proberen, mischien dat ze dan wel snel zijn

• jhead22
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Ik probeer dus ook al een tijdje een goede snelle mirror te vinden voor de iso. Ik had hem gisteravond voor 75% binnen met dap met resume ondersteuning. Ligt chello 5 min plat |:( en resumen ho maar :(

Je ziet veel servers waar ze geen iso hebben maar allemaal losse bestanden. Kan ik trouwens met de iso op cd ook gewoon redhat 7.0 upgreaden ?

Is er al een betere server ?

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Als het goed is kan je gewoon rh7 upgraden...
Je hoeft de iso''s trouwens niet eens te branden :) redhat kan nu gewoon met flop geboot worden, en dan hoef je alleen maar te zeggen waar de iso''s zijn :)

Magoed, ik ben bang dat alle mirrors een beetje overloaded zijn...

Verwijderd

Topicstarter
Leuk he chello? >:)En dan nog 10 piek meer abonnementsgeld vragen...

Je kunt gewoon een upgrade uitvoeren met zo''n iso. Daar kun je tijdens de installatie van RedHat voor kiezen (staat ergens in een menu).

• TD-er
  • Laatst online: 19-08 17:40

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-08 21:35

Arno

PF5A

nu alleen niet meer......

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• ralfbosz
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-08 09:09

ralfbosz

xm create bosz -c

Op dinsdag 17 april 2001 22:38 schreef Traag het volgende:
nu alleen niet meer......
Ja merkte ik, vanmorgen liep die lekker op 180kb/s (chello superspeed ;), maar toen ik thuis kwam liep die op 1,2kb/s (en dat lag echt niet alleen aan chello). Ik zoek ook een snelle, damn waarom heeft xs4all hem nog niet.

rm -r *

• Vrieskist
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-04 09:28
Op dinsdag 17 april 2001 22:22 schreef jhead22 het volgende:
Ik probeer dus ook al een tijdje een goede snelle mirror te vinden voor de iso. Ik had hem gisteravond voor 75% binnen met dap met resume ondersteuning. Ligt chello 5 min plat |:( en resumen ho maar :(

Je ziet veel servers waar ze geen iso hebben maar allemaal losse bestanden. Kan ik trouwens met de iso op cd ook gewoon redhat 7.0 upgreaden ?

Is er al een betere server ?
dit had ik dus ook :(
snelheid zakte in tot 20Kb/s, dus ik dacht "hij kan resumen dus ik doe em ff uit en wacht ff en dan weer aan" maar nee hoor :(

Verwijderd

/me vind het wel grappig dat redhat wordt gedownload met een win proggel :) wget works perfect!

• sus
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:10

sus

is druk :+

Waar kan ik hem downloaden met DAP?

Ik heb wel kabel, maar kan geen 14 uur dat ding aanlaten...

Dus, een URL zou heel makkelijk zijn. En dan wel eentje waar ik kan resumen...

• sus
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:10

sus

is druk :+

laat maar, heb hem al.

www.linuxiso.org

hier kan je dus met DAP downen. Let op, het is wel erug druk...

Verwijderd

ftp://dl.xs4all.nl

en staat er op ftp.chello.nl niet ook eentje?
Pagina: 1