Is er al een tweaker die RedHat 7.1 ISO''s op zijn server heeft staan? Alle mirrors die ik heb geprobeerd zijn namelijk ontzettend traag
Hehe...
Gistermiddag kon ik lekker snel van ftp.nluug.nl downloaden, maar toen ik er gisteravond weer kwam viel dat wat tegen...
Kijk ook nog of ftp.nl.uu.net hem al heeft...
Gistermiddag kon ik lekker snel van ftp.nluug.nl downloaden, maar toen ik er gisteravond weer kwam viel dat wat tegen...
Kijk ook nog of ftp.nl.uu.net hem al heeft...
Ik probeer dus ook al een tijdje een goede snelle mirror te vinden voor de iso. Ik had hem gisteravond voor 75% binnen met dap met resume ondersteuning. Ligt chello 5 min plat
en resumen ho maar 
Je ziet veel servers waar ze geen iso hebben maar allemaal losse bestanden. Kan ik trouwens met de iso op cd ook gewoon redhat 7.0 upgreaden ?
Is er al een betere server ?
Je ziet veel servers waar ze geen iso hebben maar allemaal losse bestanden. Kan ik trouwens met de iso op cd ook gewoon redhat 7.0 upgreaden ?
Als het goed is kan je gewoon rh7 upgraden...
Je hoeft de iso''s trouwens niet eens te branden
redhat kan nu gewoon met flop geboot worden, en dan hoef je alleen maar te zeggen waar de iso''s zijn 
Magoed, ik ben bang dat alle mirrors een beetje overloaded zijn...
Je hoeft de iso''s trouwens niet eens te branden
Magoed, ik ben bang dat alle mirrors een beetje overloaded zijn...
Leuk he chello? >:)En dan nog 10 piek meer abonnementsgeld vragen...
Je kunt gewoon een upgrade uitvoeren met zo''n iso. Daar kun je tijdens de installatie van RedHat voor kiezen (staat ergens in een menu).
Je kunt gewoon een upgrade uitvoeren met zo''n iso. Daar kun je tijdens de installatie van RedHat voor kiezen (staat ergens in een menu).
ftp://ftp.nluug.nl/site/ftp.redhat.com/redhat/linux/7.1/en/iso/i386/
Haalde ik gisteren nog 1.71 MB/sec
Haalde ik gisteren nog 1.71 MB/sec
Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)
nu alleen niet meer......
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Ja merkte ik, vanmorgen liep die lekker op 180kb/s (chello superspeedOp dinsdag 17 april 2001 22:38 schreef Traag het volgende:
nu alleen niet meer......
rm -r *
dit had ik dus ookOp dinsdag 17 april 2001 22:22 schreef jhead22 het volgende:
Ik probeer dus ook al een tijdje een goede snelle mirror te vinden voor de iso. Ik had hem gisteravond voor 75% binnen met dap met resume ondersteuning. Ligt chello 5 min platen resumen ho maar
snelheid zakte in tot 20Kb/s, dus ik dacht "hij kan resumen dus ik doe em ff uit en wacht ff en dan weer aan" maar nee hoor
Verwijderd
/me vind het wel grappig dat redhat wordt gedownload met een win proggel
wget works perfect!
Waar kan ik hem downloaden met DAP?
Ik heb wel kabel, maar kan geen 14 uur dat ding aanlaten...
Dus, een URL zou heel makkelijk zijn. En dan wel eentje waar ik kan resumen...
Ik heb wel kabel, maar kan geen 14 uur dat ding aanlaten...
Dus, een URL zou heel makkelijk zijn. En dan wel eentje waar ik kan resumen...
laat maar, heb hem al.
www.linuxiso.org
hier kan je dus met DAP downen. Let op, het is wel erug druk...
www.linuxiso.org
hier kan je dus met DAP downen. Let op, het is wel erug druk...
Pagina: 1