Toon posts:

[BC3] Driver

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Aloa,

Ik ben al geruime tijd vergeefs opzoek naar een driver om m''n pcmcia dynalink l10c card aan te sturen. Bij geen van de bij mij bekende sites kan ik hem vinden, niet bij dynalink, driverguide of RedHat( het os wat ik draai).

Wie o wie heeft een suggestie waar ik ''m kan neerhalen.

Tnx

• Ronald
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:33
ik vond net de hint dat deze kaart een doodgewone realtek 8139 chip heeft. Probeer de kernel moduul rtl8139 eens.

PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.

Verwijderd

Topicstarter
Chips, das niet zo mooi...een Realtek. Maarre thanks, ga hem meteen ff proberen.

• NeoReY
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-02 20:51
Heb weleens met Dynalink contact gehad toen ik hem onder Windows 2000 niet aan de gang kreeg. Zij zeiden toen tegen mij dat het een doodgewone Novell Anthem NE2000 kaartje was...

Misschien kan RedHat daar wel mee overweg?

• Ronald
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:33
in dat geval: probeer ne of ne2k-pci moduul

PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.

Verwijderd

Topicstarter
Erg jammer, geen van van de tips was bruikbaar.

Verwijderd

Stuur Dynalink even een emialtje. Ze zijn altijd heel snel met reply''en. Vermeld duidelijk het type en serienummer in je mail.

Verwijderd

Op dinsdag 17 april 2001 20:17 schreef jivvie het volgende:
RedHat( het os wat ik draai).
erm, het OS is GNU/Linux, de distro is redhet.... De newbies van tegenwoordig... :+

<edit>
probs met qnx browser
</edit>

Verwijderd

Topicstarter
[quote]Op woensdag 18 april 2001 11:13 schreef r3b00t het volgende:

[..]

erm, het OS is GNU/Linux, de distro is redhet.... De newbies van tegenwoordig... :+

ehm, Redhet :? Je zult wel RedHat bedoelen...:+ Ach niemand is perfect. :7

• gekkie
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 29-07 09:15
je hebt neem ik aan de pcmcia packages geinstalleerd ? PCMCIA support enabled in de kernel ? etc. etc. ?

Verwijderd

Topicstarter
Yep, (bijna) alles goed geinstalleerd; met opstarten een groene OK bij bijna alles behalve bij de eth0.

Verwijderd

Topicstarter
Kep ''m gevonden bij www.sourceforge.net.

Bedankt voor de tips en suggesties.
Andy
Pagina: 1