Wie draait er hier allemaal Solaris 8 op intel ? Ik ben ook van plan het te gaan draaien, ik moet alleen nog 1 CD downloaden. Welke wm usen jullie, CDE ? Post anders ff een screenshotje ofzow.... wil weleens weten hoe dat eruit ziet
waar kan ik solaris 8 op intel downloaden weet iemand dat
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Gewoon via www.sun.com is deze te downloaden. Is gratis. Je moet wel even zoeken op de site en registreren voor de download.
Nog even opgezocht.. voor download:
http://www.sun.com/software/solaris/binaries/get.html
Nog even opgezocht.. voor download:
http://www.sun.com/software/solaris/binaries/get.html
Een paar tips:
Kijk ff of je hardware wordt ondersteund. Mijn muis (MS wheel opt.) werd bijvoorbeeld niet gevonden, zodat X eruit knalde. En goedkope netwerkkaarten lust ''ie ook niet... dus ff 3com gehaald. Gelukkig bleek dat de driver voor de TNT2 ook werkte op m''n TNT1, anders werd het wel een duur grapje. Gebruik ook niet de installatie cd maar boot gewoon vanaf application cd #1. Die installatie cd schijnt je partitietabel overhoop te gooien. Laat de installer ook vooral niet zelf de slice-grootte bepalen, want waarschijnlijk is dan je /usr veel te klein. En tenslotte: gebruik ook DiskSuite om harddisk-logging in te schakelen, zodat na een harde boot niet je filesystem overhoop ligt. Suc6!
Kijk ff of je hardware wordt ondersteund. Mijn muis (MS wheel opt.) werd bijvoorbeeld niet gevonden, zodat X eruit knalde. En goedkope netwerkkaarten lust ''ie ook niet... dus ff 3com gehaald. Gelukkig bleek dat de driver voor de TNT2 ook werkte op m''n TNT1, anders werd het wel een duur grapje. Gebruik ook niet de installatie cd maar boot gewoon vanaf application cd #1. Die installatie cd schijnt je partitietabel overhoop te gooien. Laat de installer ook vooral niet zelf de slice-grootte bepalen, want waarschijnlijk is dan je /usr veel te klein. En tenslotte: gebruik ook DiskSuite om harddisk-logging in te schakelen, zodat na een harde boot niet je filesystem overhoop ligt. Suc6!
Maar nu heb ik nog steeds geen screenshots gezien van CDE.... 
Maareh, is het ook een beetje lief als workstation OS ?
Maareh, is het ook een beetje lief als workstation OS ?
ok ik heb dus de 3 cd''s gedownload, maar hoe krijg ik die images nu op cd?
Nero zegt iets over een unknown format oid......
Nero zegt iets over een unknown format oid......
The Matrix is everywhere, It is all around us, Even now in this very room
Pagina: 1