De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
ik dacht dat je het over DivX had
maar check deze eens:
http://linuxvideo.org
Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
Welke versie van xmovie?? Enne, welke distributie van Linux heb je?Op dinsdag 17 april 2001 20:18 schreef blouweKip het volgende:
xmovie doet het bij mij gewoon....
Ik heb van xmovie de rpm gebruikt, maar werken, ho maar
BTW die Savage2000 is een Viper II, werkend onder Xfree4.0.2, 16 bits.
Misschien dat ik maar ga upgraden naar de nieuwe Redhat 7.1 ipv de ''huidige beta 7.1 (Wolverine)''
Mijn systeem:
Kernel 2.4.2 (mandrake 8 beta1), SDL 1.18, Xmovie 1.6-1
"I'll just use my Go-Go-Gadget handbook!"
Ok, zodra ik weer thuis ben (zit deze week in Aberdeen) zal ik het nogmaals proberenOp woensdag 18 april 2001 01:26 schreef blouweKip het volgende:
Je moet met xmovie niet de *vob files openen maar het *ifo bestand...
"I'll just use my Go-Go-Gadget handbook!"
Als jij even de SB LIVE! drivers aanpast zodat de digitale uitgangen werken dan denk ik dat je het proggie alleen nog even aan moet gaan passen en dan werkt ''t wel. Maar bij mij krijg ik de digitale uitgangen niet aan ''t werken, maar goed mijn windhoos houd ''t net een uurtje of 4 vol voordat hij vast loopt, dus kan ik dvd''tje ook gewoon onder windhoos draaienOp woensdag 18 april 2001 01:35 schreef iGadget het volgende:
Geil... heppie dan ook AC3 / DTS support via digital out van bijv. SBLive of Dxr3?
LinuxFox, because penguins aren't even furry
En op dxr3.sourceforge.net kan je ook wel wat nuttige info vinden.
Verwijderd
http://www.kuroyi.net/xine/Op zondag 22 april 2001 15:19 schreef iGadget het volgende:
slackware: Ik zie nergens iets over de Dxr3 staan op de xine pagina... ( http://xine.sourceforge.net )