[BC3] Screenshots LM 8.0 RC1

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Voor wie geïnteresseerd is: je kunt screenshots van Linux Mandrake 8.0 Release Candidate 1 bekijken op http://pclinuxonline.com/ :D
Ziet er echt cool uit :9 !!!

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:40
Het zijn nog maar standaard screenshots, maar het ziet er idd erg leuk uit. Ik kan niet wachten op de final :9

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:56

Yucko

One clown to rule them all !

En weet iemand wanneer die nieuwe versie uitkomt ? (jaja .. ik weet het .. ik vroeg er ook al in een andere thread, maar hier lijkt het me wel op zijn plaats)

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  MacBook Air M4 13" 16GB/512GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

• Pc123
Er is geen datum bekend gemaakt, maar de rc1 is er al. Ik denk dus 2 weken ofzo.

Verwijderd

die kan je toch ook al gewoon downloaden? of is dat een beta?

• Pc123
Das een release candidate, er zijn al een aantal bugs in gevonden dus het wordt niet de final. Beta dus.

• Yucko

Yucko

nog maar ff wachten dan. Ik ben tot nu toe zeer tevreden over 7.2 moet ik zeggen. Kan haast niet wachten tot 8.0 officieel uit is (ik heb geen zin om een RC erop te zetten, ik wacht wel tot ie officieel uit is) :)

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  MacBook Air M4 13" 16GB/512GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Zou die Mandrake 8.0 draaien op een P200MMX met 96MB ram?

En wat betekent: }:O }:O }:O }:O ?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• AkaXakA
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-03 16:12

AkaXakA

Just Kidding...

Op maandag 16 april 2001 21:05 schreef samp het volgende:
Zou die Mandrake 8.0 draaien op een P200MMX met 96MB ram?

En wat betekent: }:O }:O }:O }:O ?
1: Ja, Maar Super-voeiend Q3 moet je niet verwachten. (Of je hebt een 128 MB Grafische Kaart, maar dan nog..)

2: Hetzelfde als 4 **** dus net geen vijf dus 4/5 dus 8/10 dus ....

* The J Kid wacht al veel te lang op M8.0...

http://www.akaxaka.tk/ - "Knowledge is power. Power corrupts. Study hard, be evil." - 4 Jaar GoT en nog steeds niet evil: er moet een verband zijn...

• kroeske
  • Laatst online: 25-03 11:35
zou je lm 8.0 op een laptop (ibm stinkpad) 366 met 16 Mb kunnen instaleren???
heb nu win ME draaien, maar daar begin ik steeds meer van te kotsen:r

(ben dus ook nog een vette newbee:P)

• Vaagharses
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-12-2022
Ik heb nu Mandrake 8.0 RC1 op mijn laptopje draaien (Ibm thinkpad i1200). Herkende tijdens de install alles behalve mijn WinModem, maar die gebruik ik toch niet. Ik moest alleen een kleine aanpassing maken in het initscript van de PCMCIA manager aanpassen en het was een beetje gekloot met mijn video kaart. Die draait nu op 16bits kleuren, terwijl XFree86 wel 24 bits schijnt te ondersteunen voor mijn kaart :? .

Al met al nu al zeer te vreden met Mandrake 8.0, heb namelijk ook RedHat 7.0, FreeBSD 4.2 Caldera geprobeerd. Maar Mandrake herkende dus bijna alles in 1 keer. Zelfs beter dan windows 98se, daar zitten niet alle drivers standaard bij |:( alleen in de distro van IBM die bij mijn laptop zat.

Oja de desktop is :9~:9

Anti Geluidsmuur Front Amstelveen telt 17.800 lantaarnpalen; hoeveel heeft jouw gemeente?

• Valium
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 21:45

Valium

- rustig maar -

Ehm...ik vind die screenshots persoonlijk behoorlijk beroerd. :(

Als jullie dat al vet, cool, gaaf en gerZ vinden, dan moeten jullie eens kijken op: www.themes.org . Daar staat een hele hoop zooi voor het mooi customizen van je desktop.
Ik heb zelf mijn Gnome-desktop aangepast:
Voor

[url="http://elektron/~valium/taskbar.png"]Na(500KB)[/url]

Customizen is de sleutel....(8>

• Papillon
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-08 14:18

Papillon

Spring 's in the Air...

1. Je hebt niet perse Mandrake (8.0?) nodig om aan zulke screenshots te komen. Met andere distro''s haal je soortgelijke resultaten.

2. Neem eens een kijkje bij www.ximian.com. Zij hebben vandaag de dag de leidende rol in de GNOME ontwikkelingen.

3. Wil je echt iets moois ervan maken (en ja over smaak valt niet te twisten) kijk dan eens naar WM''ers als bv. Enlightenment of WindowMaker.

Gegroet.....

F u cn rd ths, u mght hv a gd jb n cmptr prgmmng.

• Pc123
16MB ram is the weinig voor X. Die PCMIA problemen, das een bekende bug in de RC1. En winmodems aan de praat krijgen is inderdaad vrij moeilijk (vaak onmogelijk). Als je videokaart niet op 24bit gaat moet je het maar ff handmatig in de configfile proberen aan te passen, als de X server dan goed start werkt het, anders zet je het weer ff terug.

• Bigs
  • Niet online
You can see below the installation state? What you say?? :)

• balk
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 23:20
Op dinsdag 17 april 2001 11:34 schreef Valium het volgende:
Ehm...ik vind die screenshots persoonlijk behoorlijk beroerd. :(

Als jullie dat al vet, cool, gaaf en gerZ vinden, dan moeten jullie eens kijken op: www.themes.org . Daar staat een hele hoop zooi voor het mooi customizen van je desktop.
Ik heb zelf mijn Gnome-desktop aangepast:
Voor

[url="http://elektron/~valium/taskbar.png"]Na(500KB)[/url]

Customizen is de sleutel....(8>
Moet je wel de goeie link geven natuurlijk:
http://elektron.et.tudelft.nl/~valium/taskbar.png

• Pc123

• Vaagharses
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-12-2022
Op dinsdag 17 april 2001 13:12 schreef Pc123 het volgende:
16MB ram is the weinig voor X. Die PCMIA problemen, das een bekende bug in de RC1.
Gelukkig was het zo opgelost: config filetje aangepast, in RH 7.0 heb ik PCMCIA niet aan de praat gekregen. Mijn computer liep goed vast wanneer je CardMgr startte...
En winmodems aan de praat krijgen is inderdaad vrij moeilijk (vaak onmogelijk).
Gelukkig heb ik hem niet -meer- nodig.
Als je videokaart niet op 24bit gaat moet je het maar ff handmatig in de configfile proberen aan te passen, als de X server dan goed start werkt het, anders zet je het weer ff terug.
Nooit goed werkend gekregen met 24 bit. Het gaat mis met de instellingen van het LCD scherm. Alleen de installer pakt hem goed in 24bit :? Maar in 16bit werkt het ook goed :)

Anti Geluidsmuur Front Amstelveen telt 17.800 lantaarnpalen; hoeveel heeft jouw gemeente?

Verwijderd

damn, bijna net zo mooi als mijn werkstation :)

• Pc123
Op dinsdag 17 april 2001 14:48 schreef r3b00t het volgende:
damn, bijna net zo mooi als mijn werkstation :)
Kom maar op met die screenshots :)

• Valium
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 21:45

Valium

- rustig maar -

Op dinsdag 17 april 2001 13:23 schreef balk het volgende:

Moet je wel de goeie link geven natuurlijk:
http://elektron.et.tudelft.nl/~valium/taskbar.png
Oeps....:o Gelukkig heb jij de link verbeterd....

• Yucko

Yucko

ik vind deze ook wel een hoge kwijlfactor hebbuh :) http://www.themes.org/php/pic.phtml?src=shots/987631459.jpg

Pagina: 1