Yep, dat betekent recompilen>:)
Ik geloof zo uit m''n hoofd, dat die optie ergens bij "networking options" zit ofzo.
Ik geloof zo uit m''n hoofd, dat die optie ergens bij "networking options" zit ofzo.
If it bleeds, it can be killed!
1
| mount -t smbfs -o username=<je_user_naam>,passwd=<je_password> //SERVER_NAAM/SHARE_NAAM /LOCALE_MOUNT_DIRECTORY |
1
| mount -t smbfs -o username=nelske,passwd=vergeten //PDC/ftp /mnt/ftp |
Anti Geluidsmuur Front Amstelveen telt 17.800 lantaarnpalen; hoeveel heeft jouw gemeente?
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
hmm moet dat??Op maandag 16 april 2001 14:54 schreef slackware het volgende:
Wat dacht je van smbfs als module installeren? Hoef je je hele kernel tenminste niet te recompilen
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
wat moet ik daar dan inzetten? modprobe smbfs?Op dinsdag 17 april 2001 13:45 schreef r3b00t het volgende:
Als je je modules.conf goed geconfigged hebt, hoef je zelfs geeneens die modprobe smbfs te gebruiken...