Ik wil graag sound onder linux ik heb een SB velua ik heb kernel 2.4.3 en daar in emu10k1 module geinstald. Als ik KDE opstart hoor ik geluid te krijgen ik krijg niks ook als ik op test druk bij de geluidjes ook niks wat moet ik doen help? Ik heb gezocht en de vorige topich gelezen alleen niks? help
Als je onder root inlogt en dan kde start hoor je dan wel geluid? Als dat het geval is moet je de rechten van /dev/dsp ff veranderen. zet ''m op chmod +777 /dev/dsp of chown gebruikersnaam:users /dev/dsp
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Welles geprobeerd om een mp3''tje aftespelen met bijv. mpg123? Misschien is het wel een probleem met alleen kde. En geeft kde ook geen error ofzo?
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen